مزایای هرچه زودتر سرویس کردن پکیج

به گزارش بانوی ایران، در فصل های سرد سال، پکیج های دیواری یکی از اصلی ترین وسایل گرمایشی در خانه و محل کاری ما محسوب می شوند. برای این که دستگاه های گرمایشی گفته شده به خوبی کار نمایند، باید به وسیله متخصصان نمایندگی بوتان نصب شده و به صورت دوره ای سرویس شوند تا عمرشان افزایش پیدا کند.

مزایای هرچه زودتر سرویس کردن پکیج

فصل تابستان زمان مناسبی برای انجام سرویس پکیج است. با این کار شما از بروز مسائل احتمالی و پرداخت هزینه های چندبرابری برای تعمیرات پکیج جلوگیری می کنید. در این مقاله، به آنالیز اهمیت سرویس دوره ای این وسیله می پردازیم و دلایل انجام این کار را شرح می دهیم.

آنالیز انواع سرویس پکیج

همان طور که گفتیم، سرویس دوره ای پکیج به وسیله متخصصان ایران رادیاتور در اندیشه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین علت تصمیم گرفتیم در این بخش، اطلاعاتی را درمورد انواع این سرویس ها در اختیار شما قرار دهیم تا با آن ها آشنا شده و با انجام به موقع، از بروز مسائل احتمالی برای دستگاه خود جلوگیری کنید.

  • رسوب زدایی

یکی از خدمات ارائه شده به وسیله نمایندگی بوتان، رسوب زدایی است. انجام هرسالهٔ این کار، امری ضروری به شمار میرود و می تواند از خرابی وسیلهٔ گرمایشی جلوگیری نموده و هزینهٔ تعمیرات پکیج را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. به علت وجود املاح در آب شهری، لوله ها دچار گرفتگی می شوند. این عامل می تواند موجب کندشدن یا مسدودشدن جریان آب و اختلال در روند فراوری گرما گردد. علاوه بر این، عمر دستگاه را نیز به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.

  • کنترل فشار آب

یکی از مهم ترین اقدامات سرویس کاران ماهری که در نمایندگی ایران رادیاتور مشغول به فعالیت هستند، کنترل فشار آب دستگاه است. زیاد یا کم بودن این مقدار می تواند به قطعات داخلی فشار مضاعف وارد نموده و در طولانی مدت موجب خرابی آن ها گردد.

  • هواگیری

سرویس کاران حرفه ای که در بوتان در اندیشه مشغول به کار هستند، پس از انجام آنالیز های لازم، اقدام به هواگیری دستگاه می نمایند. این کار عملکرد را به مقدار قابل توجهی افزایش داده و سروصدای پکیج را کاهش می دهد. این کار باید زمانی انجام گردد که رادیاتورها گرم هستند. پس به شما توصیه می کنیم انجام آن را به یک متخصص واگذار کنید تا آسیبی به شما یا سایر اعضای خانواده وارد نگردد.

  • آنالیز دوره شرایط دودکش

به طور معمول تعمیرکاران در هنگام مراجعه برای سرویس دوره ای، شرایط دودکش و فن دستگاه را آنالیز می نمایند. در صورت فراموش کردن، به آن ها یادآوری کنید که حتماً این کار را انجام دهند تا گرفتگی های احتمالی را رفع نمایند. در غیر این صورت، ممکن است گاز دی اکسیدکربن در فضای داخلی دستگاه به جای مانده و موجب خفگی آن گردد.

  • تنظیم حرارت

از پکیج ها برای گرمایش منزل و آب گرم واحدهای مسکونی استفاده می گردد. از آنجایی که حرارت موردنیاز برای فصول مختلف سال فرق دارد، شما باید با نمایندگی ایران رادیاتور تماس بگیرید و از آن ها درخواست کنید که به محل نصب دستگاه مراجعه نموده و تنظیمات آن را تغییر دهند. به شما توصیه می کنیم این کار را در اواخر تابستان و زمستان که دما به شکل محسوسی تغییر می نماید، انجام دهید.

چرایی سرویس پکیج در فصل تابستان

از آنجایی که اصلی ترین وظیفهٔ این وسایل ایجاد گرماست، به شما توصیه می کنیم در فصل تابستان با نمایندگی بوتان تماس بگیرید و از آن ها درخواست کنید تا تعمیرکاران خود را برای آنالیز شرایط دستگاه به محل موردنظر شما اعزام نمایند. این امر موجب می گردد تا قبل از آسیب تماشا دستگاه و پرداخت هزینه های میلیونی برای تعمیرات پکیج، مسائل احتمالی شناسایی و رفع گردد. در ادامه بعضی از دلایل اهمیت انجام این کار را آنالیز می کنیم:

  • افزایش بازده و بهره وری

هنگامی که پکیج دیواری به مدت طولانی بدون سرویس کار کند، کارایی و بازدهٔ آن کاهش پیدا می نماید. این موضوع باعث افزایش مصرف سوخت و انرژی می گردد. با سرویس دوره ای به وسیله نمایندگی ایران رادیاتور، عملکرد پکیج بهینه شده و بازدهی آن به حداکثر می رسد. به شما توصیه می کنیم این کار را هر شش ماه یک بار انجام دهید.

  • افزایش طول عمر دستگاه

با توجه به هزینه های بالای خرید و تعمیرات پکیج در اندیشه ، اهمیت نگه داری درست از این وسیلهٔ گرمایشی دوچندان شده است. پس اگر می خواهید عمر دستگاه شما افزایش پیدا کند و مجبور به پرداخت مبالغ بالا برای تهیهٔ مجدد دستگاه یا تعمیر آن نشوید، باید در تابستان آن را برای استفاده در فصول سرد سال سرویس کنید. برای انجام این کار کافی است با نمایندگی بوتان تماس گرفته و از آن ها درخواست کنید تا سرویس کاران خود را به محل موردنظر شما اعزام نمایند.

  • حفظ ایمنی

پکیج های دیواری به وسیله احتراق گاز، گرمای موردنیاز را برای محیط تأمین می نمایند. اگر این دستگاه ها به درستی سرویس نشوند، خطراتی مانند نشت گاز و احتمال حریق به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می نماید. سرویس دوره ای، موجب تضمین ایمنی محیط زندگی شما می گردد. پس نسبت به آن بی توجه نباشید، زیرا ممکن است حوادث ناگواری رخ دهد که ضررهای مالی جانی جبران ناپذیری به شما وارد کند.

  • بهبود کیفیت هوا

یکی از مسائلی که سرویس نکردن دوره ای پکیج ایجاد می نماید، آلوده کردن هوای محیط است. اگر دستگاهی که از آن استفاده می کنید به درستی عمل تخلیهٔ هوا را انجام ندهد، انباشت گازهای سمی در فضا افزایش پیدا نموده و موجب مسمومیت می گردد. به شما توصیه می کنیم از تعمیرکار درخواست کنید که مسیر عبور هوا را آنالیز کند تا در صورت مسدود بودن، گرفتگی را رفع نموده و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کند.

  • صرفه جویی در هزینه

همان طور که گفتیم، هزینهٔ تعمیرات پکیج با توجه به گران شدن قیمت قطعات، افزایش چشمگیری داشته است، به همین علت به شما توصیه می کنیم برای انجام سرویس دوره ای، با نمایندگی ایران رادیاتور تماس بگیرید. عیب یابی و تعمیرات به موقع مسائل کوچک، از تبدیل شدن به مسائل بزرگ تر جلوگیری می نماید و درنتیجه هزینه های اضافی را کاهش می دهد.

  • جلوگیری از آلودگی محیط زیست

پکیج های دیواری اگر به درستی سرویس نشوند، می توانند به عامل آلوده نمایندهٔ محیط زیست تبدیل شوند. سرویس دوره ای، مصرف انرژی را به حداقل می رساند و درنتیجه به حفظ محیط زیست یاری می نماید.

جمع بندی

سرویس دوره ای پکیج های دیواری به وسیله نمایندگی بوتان از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا موجب افزایش بازدهی و بهره وری گرمایشی شده و ایمنی محیط را تضمین می نماید. به یاد داشته باشید که برای بهینه سازی عملکرد و افزایش عمر مفید دستگاه، انجام این کار به صورت منظم امری لازم است. به علت اهمیت بالای بازدیدهای زمان بندی شده، در این مقاله به مزیت ها و سرویس هایی که باید به صورت دوره ای انجام گردد اشاره کردیم. اگر در منزل خود از این وسیلهٔ گرمایشی استفاده می کنید، به شما توصیه می کنیم بخش های مختلف این مطلب را بارها مطالعه نموده تا از بروز حوادث احتمالی به علت نقص عملکرد در این تجهیزات جلوگیری کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2319

به "مزایای هرچه زودتر سرویس کردن پکیج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای هرچه زودتر سرویس کردن پکیج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید