قهر رونالدو ، خروج از آلیانز سه دقیقه پیش از انتها بازی یووه

به گزارش بانوی ایران، کریستیانو رونالدو سه دقیقه پیش از انتها بازی یوونتوس با میلان استادیوم آلیانز را ترک کرد تا اعتراض خود را به تعویض دقیقه 55 و تصمیم های اخیر مائوریتسیو ساری نشان دهد.

قهر رونالدو ، خروج از آلیانز سه دقیقه پیش از انتها بازی یووه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران به نقل از رویترز، فوق ستاره پرتغالی در شبی که چندان درخشان هم نبود، در اوایل نیمه دوم جای خود را به پائولو دیبالا داد و این ستاره آرژانتینی بود که 22 دقیقه بعد تک گل بازی را برای یووه به ثمر رساند. رونالدو پس از بیرون آمدن از زمین در دقیقه 55 زیر لب یکی دو جمله به سرمربی گفت و مستقیم به رختکن رفت. او سه دقیقه پیش از سرانجام بازی هم استادیوم را ترک کرد تا شاهد خوشحالی هم تیمی هایش نباشد.

این دومین بازی پیاپی برای برنده پنج توپ طلای فوتبال دنیا است که خیلی زود تعویض می گردد؛ رویدادی نادر در کارنامه ورزشی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال. رونالدو تابستان سال پیش در یک انتقال جنجالی و غافلگیرانه از رئال مادرید به یووه آمد و سال جاری به نظر می رسد یکی از بدترین سال های دوران ورزشی خود را پشت سر می گذارد. هر چند ساری معتقد است این مهاجم 34 ساله با وجود آماده نبودن فداکارانه برای تیم بازی می نماید.

سرمربی یووه درباره خروج رونالدو از آلیانز پیش از سرانجام بازی به خبرنگاران گفت: بی احترامی به هم تیمی ها؟ گفتم که از ماجرا خبر ندارم. اگر هم رونالدو زودتر از استادیوم رفته باشد، مسئله ای است که باید با همبازی هایش حل نماید. من مسئله ای با او ندارم و سپاسگزارش هم هستم که با وجود داشتن مسئله ای کوچک در زانو، برای ما بازی نموده است. رونالدو در یک ماه اخیر در بهترین شکل خود نبوده و با درد زانو وارد زمین شده است.

در هر حال، یووه در ملاقات با میلان بحران زده با یک گل پیروز شد و با 32 امتیاز و یک امتیاز بیشتر دوباره صدر جدول را از اینترمیلان پس گرفت تا همچنان در پی نهمین قهرمانی اسکودتو باشد. میلان هم با 13 امتیاز در رده 14 ایستاده است. آنها در این بازی بارها دروازه یووه را تهدید کردند تا وویچک شزنی با مهارهایش بهترین بازیکن حریف گردد. این نهمین باخت پیاپی میلان به یووه در زمین تیم تورینی بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 563

به "قهر رونالدو ، خروج از آلیانز سه دقیقه پیش از انتها بازی یووه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهر رونالدو ، خروج از آلیانز سه دقیقه پیش از انتها بازی یووه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید