یوونتوس-خامس؛ انتقالی که دوباره جدی شد

به گزارش بانوی ایران، به نظر می رسد که بحث حضور خامس رودریگز در یوونتوس دوباره جدی شده است.

یوونتوس-خامس؛ انتقالی که دوباره جدی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خامس رودریگز بعد از درخشش با کلمبیا در جام دنیای 2014 و کسب عنوان آقای گلی رقابت ها تیم های زیادی را خواهان خود می دید اما نهایتا رئال مادرید را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد و به پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا پیوست.

خامس در رئال مادرید شروعی فوق العاده داشت و زیر نظر کارلو آنچلوتی به یکی از بهترین هافبک های دنیا تبدیل شد اما با جدایی سرمربی ایتالیایی اوضاع برای او تغییر کرد تا جایی که این ستاره کلمبیایی در تابستان 2017 با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی راهی بایرن مونیخ شد.

خامس اما در بایرن نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن در تابستان دوباره به سانتیاگو برنابئو بازگردد. با این حال به نظر می رسد که زین الدین زیدان هنوز هم هیچ اعتقادی به این هافبک کلمبیایی ندارد و او به احتمال فراوان در جابجایی پیش رو رئال را ترک خواهد کرد.

در یک سال گذشته همواره بحث حضور خامس رودریگز در یوونتوس مطرح بوده است و حالا به نظر می رسد که باشگاه ایتالیایی قصد دارد بار دیگر برای جذب این بازیکن تلاش خود را انجام دهد. از طرف دیگر به نظر می رسد با توجه به مسائل اقتصادی پیش آمده، رئال مادرید نیز به فروش این بازیکن علاقه زیادی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1026

به "یوونتوس-خامس؛ انتقالی که دوباره جدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس-خامس؛ انتقالی که دوباره جدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید