فیلم های جدید شبکه نمایش در نوروز اعلام شد، پخش انگل در ساعت 23 خبرنگاران

به گزارش بانوی ایران، شبکه نمایش در ایام نوروز فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی پخش می نماید که از میان فیلم های جدید خارجی می توان به انگل از آثار مطرح سینمای دنیا اشاره نمود.

فیلم های جدید شبکه نمایش در نوروز اعلام شد، پخش انگل در ساعت 23 خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، شبکه نمایش برای عید نوروز 1400 در 6 باکس اصلی از ساعت 11 صبح با فیلم های خانوادگی، ساعت 13 فیلم های سینمای ایران، ساعت 19 فیلم های کمدی ایران و دنیا، ساعت 23 فیلم های جدید خود و در ساعت یک بامداد فیلم های منتخب نوروزی سایر شبکه های سیما را در جدول پخش کنداکتور خود قرار داده است.

همچنین در نظرسنجی که پیشتر برای همزمانی باکس سینمای ایران در ساعت 13 با لحظه سال تحویل اجرا شده بود فیلم مهمان مامان شنبه 30 اسفندماه ساعت 13 نیز از این شبکه پخش خواهد شد.

فیلم های جدید شبکه نمایش هر شب ساعت 23 روی آنتن می رود. 13 فیلم جدید و پخش نخست در سیما با طیف گسترده ای از فیلم های بین المللی و از کشورهای مختلف به ترتیب از اول فروردین تا 13 فروردین عشق و هیولاها، خانه خراب کن 2، گانگستر پلیس و ابلیس، گلوله گم شده، رهایش کن، سرقت قرن، خلبان، آوای وحش، انگل، جزئیات کوچک، دزدان مقبره، بازگشت دینا و ماموریت مخفی پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1592

به "فیلم های جدید شبکه نمایش در نوروز اعلام شد، پخش انگل در ساعت 23 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های جدید شبکه نمایش در نوروز اعلام شد، پخش انگل در ساعت 23 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید