فیلم لری حرف زدن بهاره رهنما

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران: بهاره رهنما که رابطه اش با لرها به علت حاشیه ای که داشته زیاد خوب نیست ویدیویی از لری حرف زدنش منتشر نموده است.

فیلم لری حرف زدن بهاره رهنما

بهاره رهنما پس از طلاق از پیمان قنام خانی ازدواج دوم کرد. بهاره رهنما یک دختر به نام پریا دارد. بهاره رهنما را پس از ازدواج دومش خیلی فعال تر از قبل در فضاهای مجازی می بینیم. بهاره رهنما در کار تبلیغات اینستاگرام هم فعال است. بهاره رهنما بعد از ماجرای اهانتش به لر ها با لری صحبت کردن سعی در دلجویی از لر ها را داشت.

به گزارش خبرنگاران، ویدیو باحال از کوشش بهاره رهنمابازیگر زن مشهور برای حرف زدن به زبان لری را ببینید. او در این ویدئو می گوید من مخلص همه لر زبان ها و لک زبان های عزیز هستم.

مسئله ای که قوم لر با بهاره رهنما دارند مربوط می گردد به یک برنامه ایرانی که بهاره رهنما در آن برای حرف زدن درباره موضوعی از مثالی درباره لرها استفاده کرد که حاشیه و جنجال های زیادی به وجود آورد و تا الان هم ادامه دارد.

ماجرای اهانت بهاره رهنما به لر ها

در یکی از قسمت های مجموعه شام ایرانی که به کارگردانی سعید ابوطالب فراوری شده، بهاره رهنما که میزبان مریم امیرجلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال زاده است، در دیالوگی عنوان می نماید که ماشالله دخترای امروزی سر و وضع شان نیکول کیدمنه و طرز فکرشون لر. این سخن خانم بازیگر به سرعت با واکنش های بسیاری از سوی مخاطبان همراه شد تا جایی که فریبرز عرب نیا، میلاد میداوودی و ... نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.

در نهایت هم بهاره رهنما در اینستاگرام خود گفت که قصد توهین به هیچ قومی را نداشته و در این باره گفت: در شام ایرانی من به قدمت فیلم دختر لر اولین فیلم ایرانی ناطق در قیاس با فیلم های بازیگران امروزی اشاره کردم آن هم در بخش نمایشی کار و در نقش یک خواهر شوهر عصبی! و اگر نام این قدیمی ترین فیلم ایرانی هر چیزی بود ملاک من همان نام بود و خداوند را شاهد می گیرم که هیچ اشاره ای به قومیت نداشتم شما عزیزان هم اگر عجول نبودید و شام ایرانی ما را تا قسمت آخر می دیدید متوجه می شدید که من اصلا به بهانه حمایت از یک بانوی لر که قربانی سوختگی در یک نزاع فامیلی شده بود در این برنامه شرکت کردم!

اما این توضیحات کافی و قانع نماینده نبود و در نهایت ساترا در اطلاعیه ای گفت: پیرو انتشار قسمت تازه سریال شام ایرانی در رسانه های صوت و تصویر که در آن به یکی از اقوام اصیل ایرانی توهین شده بود، ساترا به محض دریافت گزارش مردمی از سوی کاربران نسبت به آنالیز مورد مذکور اقدام کرد.

با آنالیز اجرا شده، معین شد مورد ذکرشده در تضاد آشکار با فصل احترام به فرهنگ و اقوام کشور در ضوابط محتوایی است به همین جهت با دستور ساترا، این بخش از همه رسانه های رسمی منتشرنماینده حذف شد.

نظر بهاره رهنما درباره زیبا بودنش

بهاره رهنما نه تنها خودش را زیبا می داند بلکه به مردم توصیه می نماید که اگر می خواهند مثل او زیبا شوند بهتر است حسادت ننمایند و حرص الکی نخورند تا بتوانند صورتی مجذوب نماینده و شاداب داشته باشند. البته بهاره رهنما در این زمینه که تحمل داشته باشد پیشگام است و با تمام انرژی های منفی که دریافت می نماید همواره اعتماد به نفس خودش را حفظ نموده است. جالب است بدانید بهاره رهنما خودش کلینیک زیبایی دارد و تمام عمل های خود را در کلینیک خودش انجام می دهد. او به غیر از کلینیک های زیبایی که دارد از تبلیغ در اینستاگرام برای برندها هم عایدی زیادی کسب می نماید. بهاره رهنما عایدی بسیار زیادی از پیج اینستاگرامی خود کسب می نماید و فعال ترین بازیگر ایرانی برای تبلیغات است. یکی از انتقادهایی که به این رفتار او می گردد این است که از تبلیغ هیچ چیزی ترسی ندارد، یعنی از لیزینگ های خودرو و ساختمان گرفته تا مغازه های فروش غذای سگ و گربه را تبلیغ می نماید و هیچ استاندارد خاصی ندارد (همچون چهره های مشهور ایرانی مثل نوید محمدزاده و سیروان خسروی که فقط با برندهای مشهور کار می نمایند)

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1930

به "فیلم لری حرف زدن بهاره رهنما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لری حرف زدن بهاره رهنما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید