فرانسه از احتمال تداوم قرنطینه ویژه ایام کرونا اطلاع داد

به گزارش بانوی ایران، نخست وزیر فرانسه از احتمال تداوم قرنطینه ویژه ایام کرونا در این کشور تا دو هفته دیگر اطلاع داد.

فرانسه از احتمال تداوم قرنطینه ویژه ایام کرونا اطلاع داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مقام ارشد دولت فرانسه از احتمال تداوم محدودیت های ویژه ایام کرونا در این کشور اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه عصر یکشنبه به وقت تهران در این باره گفت، در صورت بد بودن شاخصها، محدودیتها تا یازدهم ماه مه (دوشنبه 22 اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

طبق آخرین داده های پایگاه مرجع ولدو میتر تا به امروز 165842 نفر در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این جمع 23293 نفر جان باخته و 45513 نفر بهبود یافته اند.

این در حالی است که بنا بر تحقیقات جدید، نرخ مرگ ومیر بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبتهای ویژه در فرانسه چندین برابر آمارهای اعلام شده از سوی دولت این کشور است.

روزنامه لوموند فرانسه بر اساس مطالعه جدیدی که اجرا شده گزارش داد تعداد افرادی که به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبتهای ویژه جان خود را از دست می دهند سه یا چهار برابر بیشتر از رقمی است که دولت فرانسه اعلام می نماید. مطالعه جدید شبکه تحقیقات اروپایی درباره تنفس مصنوعی نشان می دهد بین 30 تا 40 درصد بیمارانی فرانسوی که بعد از ابتلا به کووید-19 به بخش مراقبتهای ویژه منتقل می شوند و با یاری دستگاه های تنفس مصنوعی نفس می کشند، جان خود را از دست می دهند. (جزئیات بیشتر)

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1014

به "فرانسه از احتمال تداوم قرنطینه ویژه ایام کرونا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه از احتمال تداوم قرنطینه ویژه ایام کرونا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید