طرز تهیه سس رنچ و نان مزه دار شده؛ میان وعده ای لذیذ و خوش عطر

به گزارش بانوی ایران، سس رَنچ یک سس آمریکایی خوشمزه است که با سالاد، ساندویچ و انواع خوراکی های دیگر سرو می گردد. این سس به دلیل ادویه و سبزیجات خشک معطری که دارد، عطر و طعم فوق العاده ای دارد و بسیار محبوب است. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه سس رنچ بعلاوه طرز تهیه نان مزه دار شده را آموزش دهیم که ترکیب آن ها با هم یک میان وعده بسیار خوشمزه را تشکیل می دهد. با ما همراه باشید.

طرز تهیه سس رنچ و نان مزه دار شده؛ میان وعده ای لذیذ و خوش عطر

سس رَنچ و نان مزه دار شده

سس رَنچ یکی از خوشمزه ترین سس ها است که با انواع سالاد، ساندویچ، چیپس و سوخاری می توان سرو کرد. این سس به علت داشتن انواع سبزی و ادویه، بسیار معطر و لذیذ است.

مواد لازم سس رنچ

  • خامه ترش: 150 گرم
  • سس مایونز: یک پیمانه
  • شوید خشک: 2 قاشق غذاخوری
  • جعفری خشک: 2 قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل سیاه، پودر پاپریکا، پودر سیر و پودر پیاز: از هر کدام 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه سس رنچ

1.

برای آماده کردن سس رنچ خوشمزه و معطر، ابتدا سس مایونز، خامه ترش، شوید خشک، جعفری خشک و ادویه ها را درون ظرف ریخته و کاملا با هم مخلوط می کنیم.

2.

بعد از اینکه تمامی مواد را با هم مخلوط کردیم، سس را به مدت نیم ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها به خورد هم برود و سس رنچ ما آماده گردد.

مواد لازم نان مزه دار شده

  • پنیر پارمزان: 2 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون: 3 قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و پودر پیاز: از هر کدام 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه نان مزه دار شده

1.

برای تهیه نان مزه دار شده، ابتدا نان لواش را به صورت نواری برش می دهیم و سپس برش های مثلثی می زنیم.

2.

بعد از اینکه نان ها را برش زدیم، درون ظرف می ریزیم و به آن روغن زیتون، پنیر پارمزان و ادویه ها را اضافه می کنیم و به مخلوط می کنیم تا مواد کاملا به خورد نان برود و مزه دار گردد.

3.

در این مرحله، کف سینی فر را آغشته به روغن زیتون می کنیم و نان های مزه دار شده را درون سینی می ریزیم و به مدت 10 الی 15 دقیقه با حرارت 180 درجه درون فر قرار می دهیم تا کاملا برشته گردد.

4.

بعد از 10 الی 15 دقیقه نان های مزه دار شده را از فر خارج می کنیم و اجازه می دهیم کمی خنک گردد. سپس از سینی فر جدا می کنیم. این نان های مزه دار شده سالم و خوشمزه را می توانید با سس رنچ نوش جان کنید و لذت ببرید.

این خوراکی مجذوب نماینده می تواند یک میان وعده عالی برای بچه ها هم باشد.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2048

به "طرز تهیه سس رنچ و نان مزه دار شده؛ میان وعده ای لذیذ و خوش عطر" امتیاز دهید

2 کاربر به "طرز تهیه سس رنچ و نان مزه دار شده؛ میان وعده ای لذیذ و خوش عطر" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه سس رنچ و نان مزه دار شده؛ میان وعده ای لذیذ و خوش عطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید