شایعه در تبریز؛ تراکتور را از زنوزی می گیرند؟

به گزارش بانوی ایران، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، 2 کاپیتان تراکتور پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت نکرده اند تا ابهاماتی در این باره شکل بگیرد.

شایعه در تبریز؛ تراکتور را از زنوزی می گیرند؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

شجاعی و دژاگه با وجود مرخصی یک هفته ای که از رسول خطیبی گرفته اند، قرار است تا خاتمه هفته جاری جلسه ای حضوری با محمدرضا زنوزی داشته باشند تا درباره بعضی مسائل از جمله مطالبات شان صحبت نمایند و پس از این جلسه در خصوص زمان بازگشت شان به تمرینات تصمیم گیری خواهند کرد. چند ماه پیش هم شایعات جدایی این دو بازیکن به شدت اوج گرفته و جلساتی هم در این خصوص برگزار شده بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

این شرایط در حالی است که شنیده می گردد سجاد سیاح، مدیرعامل تراکتور هم چند روزی است از سمت خود کناره گیری نموده و عقب افتادن مطالبات بازیکنان و بعضی پاداش ها در این شرایط باعث ناراحتی اعضای تراکتور شده است. از طرفی در تبریز این شایعه هم مطرح شده که قرار است در خاتمه فصل مالکیت باشگاه را از زنوزی بگیرند.

نکته روشن این است که تراکتور شرایط خوبی از لحاظ مدیریتی ندارد و پروژه واگذاری این تیم به زنوزی هم در نهایت با شکست روبرو شده است. در خاتمه فصل اتفاقات جدیدی برای این باشگاه رقم خواهد خورد.

همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1675

به "شایعه در تبریز؛ تراکتور را از زنوزی می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه در تبریز؛ تراکتور را از زنوزی می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید