زیرساخت اینترنت در 13 روستای مهدی شهر مهیا شد

به گزارش بانوی ایران، گلرو با بیان اینکه تعداد روستا های فاقد اینترنت در مهدی شهر تا ابتدای سال قبل 22 روستا بوده که به 13 روستا خدمت رسانی شد.

زیرساخت اینترنت در 13 روستای مهدی شهر مهیا شد

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه زیرساخت اینترنت در 13 روستای مهدی شهر راه اندازی شد، تاکید نمود: تا ابتدای سال گذشته تعداد روستا های فاقد اینترنت در مهدی شهر 22 روستا بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد روستا های فاقد زیرساخت ارتباطات در مهدی شهر به 9 روستا کاهش یافته است، اضافه نمود: تنها یک روستای شهرستان سمنان، فاقد اینترنت پرسرعت است که کوشش داریم مشکل این روستا را هم حل کنیم.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه شش روستای شهرستان سرخه، فاقد اینترنت پرسرعت است، تاکید نمود: کوشش داریم تا زیرساخت های روستایی را توسعه دهیم و از سوی دیگر شرکت های دانش بنیان برای افزایش بهره وری در روستا ها ورود نمایند.

گلرو با بیان اینکه اساس پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است، تاکید داشت: در دوران طاغوت نظام، مرکز، پیرامون در کشور حاکم بود، به نحوی که در مرکز تنعم و برخورداری و در پیرامون، محرومیت و فقر را شاهد بودیم.

وی اضافه نمود: مجوز گاز رسانی به تمامی روستا های پشت کوه در شهرستان مهدی شهر از وزیر نفت اخذ شده و بزودی عملیات اجرایی این طرح شروع خواهد شد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2206

به "زیرساخت اینترنت در 13 روستای مهدی شهر مهیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت اینترنت در 13 روستای مهدی شهر مهیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید