رکورد طولانی ترین پرواز بدون وقفه دنیا شکسته می گردد؟ ، 19 ساعت بر فراز آسمان با محصول جدید ایرباس

به گزارش بانوی ایران، طولانی ترین پرواز بدون توقف دنیا این هفته از سنگاپور به نیوجرسی شروع می گردد. این پرواز هیجان انگیز با جدیدترین مدل ایرباس انجام می گردد.

رکورد طولانی ترین پرواز بدون وقفه دنیا شکسته می گردد؟ ، 19 ساعت بر فراز آسمان با محصول جدید ایرباس

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گیزمودو، طولانی ترین پرواز در دنیا در حال حاضر از پرت، استرالیا به لندن، با زمان تقریبی 17.5 ساعت انجام می گردد اما این رکورد به زودی شکسته می گردد چرا که قرار است پراز سنگاپور نیوجرسی به مدت 19 ساعت انجام گردد.

نخستین پرواز روز پنجشنبه 11 اکتبر کلید می خورد وپس از آن هفته ای سه بار با ایرباس جدید A350-900 ULR اجرا خواهد شد.مدل جدید ایرباس A350-900 ULR می تواند 11،160 مایل، که تقریبا 2000 مایل بیشتر از استاندارد A350 است، را پرواز کند.

اما مسافران چگونه می توانند به مدت 19 ساعت در هواپیما تحمل نمایند. گر ما بودید می توانستید؟ ایرباس وعده داده که محیط داخلی این هواپیما سرشار از برترین ویژگی ها برای مسافران است.

تمام مدل های A350 ها فلسفه طراحی ایرباس را به اشتراک می گذارند که باعث می گردد کابین هواپیما به جای یک لوله طولانی یک مکان دلنشین به نظر برسد. این هواپیما دارای سقف های بلند، روشنایی LED پیشرفته، پنل های عمودی و سر و صدای کم است.

طبق گفته فلورنت پتنی، مدیر بازاریابی داخلی هواپیماهای ایرباس، این ویژگی ها همراه با حداکثر ارتفاع شبیه سازی گردیده در داخل کابین برای بهبود تجربه مسافرت ایسجاد گردیده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 63

به "رکورد طولانی ترین پرواز بدون وقفه دنیا شکسته می گردد؟ ، 19 ساعت بر فراز آسمان با محصول جدید ایرباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد طولانی ترین پرواز بدون وقفه دنیا شکسته می گردد؟ ، 19 ساعت بر فراز آسمان با محصول جدید ایرباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید