راه اندازی 5 اتوبوس سیار خدمت رسانی به بچه ها کار

به گزارش بانوی ایران، سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی 5 اتوبوس سیار ارائه خدمات به بچه ها کار و در معرض آسیب اطلاع داد.

راه اندازی 5 اتوبوس سیار خدمت رسانی به بچه ها کار

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سید مالک حسینی در خصوص راه اندازی مراکز سیار ارائه خدمات به بچه ها کار و خیابان و در معرض آسیب، گفت: آنالیز ها نشان داده که بعضا بچه ها کار و خانواده هایشان بنا به دلایل مختلف همچون دوری راه، تعلل زمانی و یا حتی ترس تمایلی به دریافت خدمات ندارند.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر گروههای زیادی در زمینه یاری به بچه ها کار فعال شده و توانستند خدمات موثری به بچه ها ارائه نمایند، اما بازهم افرادی هستند که بنا به دلایلی نمی توانند از این خدمات بهره ببرند، اضافه کرد: برهمین اساس در برنامه ریزی های سازمان خدمات اجتماعی به مدلی رسیدیم که براساس آن ما بعنوان مددکاران اجتماعی به سراغ بچه ها کار برویم و به آنها خدمات آموزشی،بهداشتی و.. ارائه دهیم.

حسینی باظهار کرد: در راستای تحقق این برنامه، در بودجه سال 99 این سازمان مبلغ 5 میلیارد تومان برای راه اندازی مراکز سیار خدمات دهی به بچه ها کار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بعد از آنالیز های مختلف خاتمه به این نتیجه رسیدیم که برای تحقق مدل مراکز سیار، میتوانیم از اتوبوس استفاده کنیم چراکه هم متحرک است و هم فضای کافی برای ارائه خدمات مورد نظر سازمان را دارد.

وی با بیان اینکه این مراکز سیار باید فضایی برای ارائه خدمات آموزشی، مددکاری، بهداشتی و... داشته باشد، اضافه کرد: برهمین اساس طی فراخوانی از طراحان خواسته ایم تا طرح های پیشنهادی خود را برای ما ارسال نمایند تا بتوانیم مراکز سیار خود را براساس آن طراحی کنیم که هنوز مهلت این فراخوان به اتمام نرسیده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1303

به "راه اندازی 5 اتوبوس سیار خدمت رسانی به بچه ها کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 5 اتوبوس سیار خدمت رسانی به بچه ها کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید