دستیار صوتی الکسا با ایکس باکس هماهنگ می گردد ، امکان اجرای فرمان ها در کوتاهترین زمان

به گزارش بانوی ایران، دستیار صوتی الکسا با ایکس باکس هماهنگ می گردد. کاربران الکسا می توانند کارهایی مانند برنامه ریزی روزانه خود را با این دستیار صوتی انجام دهند، این موضوع در مورد دستیار صوتی کورتانا شرکت مایکروسافت هم صدق می نماید. اکنون این دو سرویس با یکدیگر در سیستم ایکس باکس وان ترکیب گردیده اند.

دستیار صوتی الکسا با ایکس باکس هماهنگ می گردد ، امکان اجرای فرمان ها در کوتاهترین زمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، این سیستم جدید به کاربران اجازه می دهد تا از طریق صدا، کارهایی را با دستگاه ایکس باکس انجام دهند.

کاربران می توانند کارهایی مانند اجرای بازی ها ، تنظیم صدا ، اجرای Mixer Broadcasts ، دریافت اسکرین شات و ... را با استفاده از این سیستم جدید انجام دهند. افزون بر این ها، خاموش و روشن کردن دستگاه، اجرای بازی ها و برنامه ها، دسترسی سریع به تنظیمات، نیز از طریق الکسا قابل دسترسی است.

شما با دستورهایی مانند الکسا بازی Halo را باز کن یا کورتانا نتفلیکس را اجرا کن کارایی این سیستم را آنالیز می کنید . در کنار این قابلیت ها، دستورهایی برای این سیستم قرار داده گردیده تا کاربر بتواند دستگاه را خاموش و روشن کند یا بازی خاصی را اجرا کند.

برای اینکه بتوانید الکسا را با ایکس باکس همگام سازی کنید باید به اکانت آمازون خود وارد شوید و بعد هم اکانت مایکروسافت خود را فعال کنید.برای همگام سازی با کورتانا شما می توانید از طریق اکانت مایکروسافت این کار را انجام دهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 39

به "دستیار صوتی الکسا با ایکس باکس هماهنگ می گردد ، امکان اجرای فرمان ها در کوتاهترین زمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار صوتی الکسا با ایکس باکس هماهنگ می گردد ، امکان اجرای فرمان ها در کوتاهترین زمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید