در گوا چه کار کنیم

به گزارش بانوی ایران، کارهایی که در سفر به گوا باید انجام دهیم

آیا به فکر سفر به گوا هستید؟ گوا فقط آفتاب، شن، ماسه، دریا، ساحل و نسیم نیست بلکه در این شهر می توانید انواعی از جاذبه های گردشگری مختلف را یکجا ببینید، این بار تجربه ای متفاوت از گوا داشته باشید و مطمئن باشید که اینطوری سلفی های شما از سفر بیشتر کلیک می خورد و با خاطرات متفاوت تری به خانه بر می گشت با خبرنگاران همراه باشید تا خودتان را با تجربه گوای واقعی شگفت زده کنید.

در گوا چه کار کنیم

از قلعه آگوادا دیدن کنید

قلعه آگوادا از قللعه های پرتقالی قرن 17 است که در ساحل سینکریم در شمال گوا واقع شده است و به عنوان سد دفاعی پرتغالی ها در برابر هلندی ها به کار می رفته است و از مهمترین و بهترین قلعه های پرتقالی بوده است، دور تا دور دیوارهای این قلعه کنگره ای است و یک خاکریز عمیق خشک هم در دور آن واقع شده است، در درون قلعه یک فانوس دریایی 13 متری وجود دارد که در سال 1864 ساخته شده و یک مخزن است که 10 میلیون لیتر آب تازه در آن ذخیره می شد که از اینجا به کشتی هایی که در این مکان توقف می کردند آب می دادند. برخی از ساختمان های قلعه همچنان سالم مانده اند و از آن هابه عنوان زندان استفاده می گردد و جالب است که بزرگ ترین زندان گوا هم هستند. قلعه آگوادا یکی از زیباترین مکان ها در گو است.

رفتن به ساحل calangute

یکی از محبوب ترین سواحل گوا و همچنین بزرگ ترین ساحل آن است که از بهترین مکان های گردشگری این شهر به حساب می آید و هم محبوب مردم هند و هم محبوب گردشگران است. همچنین این ساحل شلوغ ترین و تجاری ترین ساحل گوا است و در فصل های شلوغ پر از مردمی می گردد که از سراسر دنیا به اینجا می آیند. این ساحل خط ساحلی طولانی و چشم انداز خیره کننده ای از دریا دارد و ساحل آن پر از رستوران و مراکز خرید است، در این ساحل امکانات ورزش های آبی هم وجود دارد و به پادشاه ساحل های گوا هم معروف است و اگر به شمال گوا رفتید بازید از آن بسیار لذتبخش خواهد بود.

از قلعه چپورا دیدن کنید

بازدید از این قلعه آنقدر محبوب است که بازیگر سینمای بالیوود در این مکان عکس دارد. قلعه چپورا به عنوان یک نگهبان قدیمی در دهانه رود چپورا قرار گرفته، امروزه این قلعه تقریبا ویران شده ولی همچنان ر کنار ساحل چشم انداز زیبایی دارد که سلفی بگیران را به این محل می کشاند.

از میراث مذهبی گوا دیدن کنید

کلیساهای گوا میراث مهم بجای مانده از استعمار پرتقال است. باسیلیکای عیسی که در طول قرن ها شگفتی معماری بوده است چیزی فراتر از مکانی برای عبادت بود و دارای اهمیت فرهنگی و تاریخی هم بوده است. این کلیسا یکی از محبوب ترین کلیساهای گوا است، بقایای سنت فرنسس خاویر هم در این کلیسا نگهداری می گردد و به همین دلیل بسیار مورد احترام است. این کلیسا در لیست میراث فرهنگی دنیای واقع شده است.

از غار پانداوا و و آبشار آروالم دیدن کنید

در 9 کیلومتری جنوب شهر کوچک بیچولیم که درشمال گوا واقع شده است مجموعه غار پاوادا و آبشار آروالم واقع شده است که متعلق به قرن 6 هستند. آبشار آروالم آبشاری 50 متری است که چشم انداز زیبایی دارد.

منبع: tourmyindia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 564

به "در گوا چه کار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در گوا چه کار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید