خیران برای تامین زمین در امر مدرسه سازی در مضیقه هستند

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین رادمنش عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید، با اشاره به مشارکت بسیار خوب خیران استان در امر مدرسه سازی گفت: خیران سال گذشته 50 میلیارد در امر مدرسه سازی مشارکت کردند در حالی که دولت در این زمینه تنها 4 میلیارد تومان هزینه کرد.

خیران برای تامین زمین در امر مدرسه سازی در مضیقه هستند

وی اضافه کرد: در امسال نیز تاکنون خیران ساخت چند واحد آموزشی با هزینه 39 میلیارد تومان را متقبل شده اند.

رئیس انجمن خیران مدرسه ساز استان یزد با بیان اینکه بستر برای انجام فعالیت های خیران فراهم نیست، توضیح داد: خیران استان یزد اکنون برای ساخت مدرسه در تامین زمین در مضیقه هستند و به رغم اینکه این مشکل چند سالی است وجود دارد، عزمی برای برطرف آن نبوده است.

رادمنش مطرح نمود: خیران پول خود را صرف خرید زمین نمی نمایند بنابراین مسئولان استان به ویژه استاندار یزد یاری کند تا زمین در اختیار خیران قرار گیرد و با ساخت فضاهای آموزشی مورد احتیاج، احتیاجهای استان تامین گردد.

وی یادآور شد: خیران استان یزد اکنون ماهانه دو مدرسه در سطح استان احداث می نمایند و یزد سال گذشته رتبه نخست را در زمینه جذب مشارکت خیران کسب کرد اما متاسفانه حمایت های لازم انجام نمی گردد.

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل معیشتی بازنشستگان و فرهنگیان توضیح داد: مسئولان امر در وزارتخانه این موضوع را آنالیز نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 133

به "خیران برای تامین زمین در امر مدرسه سازی در مضیقه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیران برای تامین زمین در امر مدرسه سازی در مضیقه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید