خبرنگاران کرونا، جان نماینده حزب حاکم پاکستان را گرفت

به گزارش بانوی ایران، اسلام آباد - خبرنگاران - یک نماینده مجلس ایالتی متعلق به حزب تحریک انصاف به عنوان حزب حاکم پاکستان روز چهارشنبه بر اثر ابتلا به ویروس کووید-19 جان خود را از دست داد.

خبرنگاران کرونا، جان نماینده حزب حاکم پاکستان را گرفت

منابع رسمی پاکستان ساعاتی پیش اعلام کردند: خانم شاهین رضا نماینده حزب حاکم این کشور در ایالت پنجاب پس از ابتلا به ویروس کرونا، امروز درگذشت.

این اولین مورد فوتی درمیان مقامات و یا شخصیت های پاکستانی که تا به امروز به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، می باشد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان و رئیس حزب تحریک انصاف (جنبش عدالت) در پیامی درگذشت نماینده پارلمانی بر اثر کرونا را تسلیت گفت.

تا به امروز رییس مجلس پاکستان، حکمران ایالت سِند، چند تن از نمایندگان مجالس ملی و ایالتی و دو نفر از وزاری دولت های ایالتی این کشور کرونا گرفته بودند که همه آنان پس از قرنطینه و گذراندن فرآیند درمان بهبود یافتند. آزمایش کرونای وزیر پیشین راه آهن پاکستان و از اعضای ارشد حزب ملی عوام (ANP) که 80 سال عمر دارد، نیز روز گذشته مثبت اعلام شد.

عمران خان چهارم اردیبهشت ماه آزمایش کرونا داد که نتیجه آن منفی اعلام شد. پس از تایید ابتلای رییس بنیاد خیریه ایدهی پاکستان به ویروس کرونا که قبل از آن با نخست وزیر این کشور دیدار کرده بود، عمران خان تصمیم به انجام آزمایش کرونا گرفت.

بر اساس آخرین اطلاعات ستاد عملیات و مدیریت مبارزه با کرونا در پاکستان، 45 هزار و 898 نفر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده، 13 هزار و 101 نفر بهبود یافته و 985 بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1054

به "خبرنگاران کرونا، جان نماینده حزب حاکم پاکستان را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا، جان نماینده حزب حاکم پاکستان را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید