خبرنگاران مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان اولویت نذورات عید قربان باشند

به گزارش بانوی ایران، تهران - خبرنگاران - مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان با بیان اینکه در شرایط کرونایی، یاری های مردمی به آسایشگاه های معلولان و سالمندان بسیار کاهش یافته است، اضافه کرد: انتظار داریم مردم و خیرین با در نظر دریافت این شرایط خاص و به مناسبت فرارسیدن عید قربان، نذورات خود را به مراکز نگهداری از توانیابان و سالمندان که نیازمند یاری های بیشتری هستند، اهدا نمایند و این مراکز، اولویت نذورات عید قربان باشند.

خبرنگاران مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان اولویت نذورات عید قربان باشند

داریوش شکیبی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، با دعوت از شهروندان نیکوکار برای اهدای قربانی، نذورات گوشت دام ذبح شده و نذورات نقدی عید قربان گفت: اهدا نمایندگان می توانند نذورات عید قربان خود را به مراکز نگهداری از معلولان جسمی - حرکتی، بیماران ذهنی و بچه ها بدون سرپرست موثر مراکز توانیابان و همچنین به خیریه ها، اهدا نمایند.

وی تاکید نمود: در حال حاضر مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان، به دریافت نذورات قربانی احتیاج بیشتری دارند.

شکیبی توضیح داد: در این شرایط سخت و سخت که در دوران قرنطینه بسر می بریم، تعداد بازدید نمایندگان و ملاقات نمایندگان از آسایشگاه ها به طورمثال آسایشگاه مرکز خیریه بچه های آسمان و دیگر مراکز معلولان و توانیابان بسیار کم شده و در پی آن یاری های مردمی نیز به شدت کاهش یافته است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه بچه های آسمان با بیان اینکه بیشتر هزینه های توانخواهان این مراکز، توسط نیکوکاران و خیرین تامین می گردد، گفت: انتظار داریم در جشن عید قربان که از ارزش و اهمیت بالایی میان مسلمانان برخوردار است، خیرین، نذورات و قربانی (گوسفند) خود را به دست اقشار محروم و احتیاجمند به ویژه توانخواهان معلول بی سرپرست مثل خیریه بچه های آسمان برسانند.

وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی بچه های آسمان به خوبی رعایت می گردد، تاکید نمود: همه پروتکل های بهداشتی از جمله ضدعفونی کردن بخش ها، راهروها، کنترل ورود و خروج و همچنین ادامه ممنوعیت ملاقات ها در آسایشگاه ها رعایت می گردد و همچنان ادامه دارد.

شکیبی با قدردانی از نیکوکاران در این روزهای سخت، گفت: مردم خیر ما را در این شرایط سخت تنها نگذاشتند، این افراد بارها برای ملاقات بچه ها ابراز دلتنگی نموده اند اما در شرایط کنونی و برای حفظ سلامت توانیابان مجموعه از ملاقات آنها محروم هستند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه بچه های آسمان افزود: معلولین بی سرپرست در مراکز خیریه از جمله در موسسه خیریه بچه های آسمان از محروم ترین و آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند. در این شرایط خاص این وظیفه بسیار مهم خیریه ها این است که از این بچه ها مراقبت کند و بی شک حمایت نیکوکاران، یاری بزرگی خواهد بود.

لازم به ذکر است، مؤسسه خیریه بچه های آسمان بیش از 400 معلول ذهنی و جسمی را تحت حمایت دارد که این افراد در سه مرکز نگهدای می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1188

به "خبرنگاران مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان اولویت نذورات عید قربان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان اولویت نذورات عید قربان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید