خالق سری یاکوزا سگا را ترک کرد؛ با تیم نو سازنده بازی آشنا شوید

به گزارش بانوی ایران، چند هفته پیش، شایعه مبنی بر جدایی توشیهیرو ناگوشی از شرکت سگا شنیدیم. ناگوشی چند دهه ای در سگا به اسم بازی ساز و تهیه کننده و بعلاوه در سمت های مدیریتی مشغول به کار بود. این خبر رسما دیروز از سوی سگا و استودیوی بازی سازی سری یاکوزا تأیید شد. ناگوشی به همراه یکی دیگر از افراد بالارده سگا این شرکت را ترک خواهند کرد. در نتیجه جدایی او، استودیوی سازنده سری بازی های یاکوزا دچار تغییراتی بزرگ شده است.

خالق سری یاکوزا سگا را ترک کرد؛ با تیم نو سازنده بازی آشنا شوید

توشیهیرو ناگوشی معاونت فراوری تمام بازی های سگا را بر عهده داشت و بعلاوه مدیر استودیوی بازی سازی Ryu Ga Gotoku Studio بود؛ استودیویی که تا به امروز ساخت دو سری بزرگ یاکوزا و جاجمنت را در کارنامه خود دارد. ناگوشی خود نویسنده و کارگردان بعضی از قسمت های مجموعه بود و با اینکه دخالت چندانی در ساخت چند بازی اخیر نداشت، اما فیلم نامه بازی جاجمنت را هم خودش نوشته بود.

ناگوشی سگا را به مقصد نامعلومی ترک می نماید و رسما حرفی از تصمیمات آینده او زده نشده است، اما همان منبعی که چند هفته پیش از جدایی ناگوشی خبر داده بود، از جذب او به وسیله شرکت بازی سازی چینی NetEase گفته بود؛ طوری که می توانیم انتظار داشته باشیم تا ناگوشی به این شرکت بپیوندند.

در کنار توشیهیرو ناگوشی، دایسوکه ساتو که تهیه کنندگی بازی های یاکوزا را بر عهده داشت هم سگا را ترک نموده است. جدایی این دو مهره کلیدی استودیوی بازی سازی Ryu Ga Gotoku Studio تغییرات درون سازمانی بزرگی را در این شرکت در پی داشته است. در حال حاضر تمام مدیران تیم سازنده یاکوزا تغییر نموده اند. با این حال، کسانی که به جای توشیهریو ناگوشی و دایسوکه ساتو می نشینند، از اعضای قدیمی استودیو و در واقع بازی سازان باسابقه Ryu Ga Gotoku Studio هستند.

استودیوی Ryu Ga Gotoku طی پیامی ضمن اعلام خبر جدایی توشیهیرو ناگوشی و دایسوکه ساتو، بعلاوه رهبران تازه این استودیو را کاملا معرفی نموده است.

در پیام منتشر شده از سوی این استودیو آمده است که سال 2021 سالگرد ده سالگی تأسیس استودیوی Ryu Ga Gotoku است. از ساخت سری یاکوزا گرفته تا سری جاجمنت و بعلاوه دیگر بازی ها، از تمام کسانی که در این مدت از کوشش های ما در این بازه زمانی پشتیبانی نموده اند تشکر می کنیم.

با رسیدن به این نقطه مهم در تاریخ استودیو، ساختار کاملا تازهی برای Ryu Ga Gotoku Studio تعریف شده است.

  • مدیر استودیوی Ryu Ga Gotoku Studio و تهیه کننده - ماسایوشی یوکویاما (عکس نفر وسط)
  • کارگردان ارشد سری یاکوزا - ریوسوکه هوری (عکس نفر سوم از چپ)
  • مدیر فنی استودیو و کارگردان بازی لاست جاجمنت - یوتاکا ایتو (عکس نفر دوم از چپ)
  • کارگردان انیمیشن استودیو - تاکایوکی سوریماچی (عکس نفر اول از چپ)
  • تهیه کننده سری یاکوزا - هیرویوکی ساکاموتو (عکس نفر سوم از راست)
  • کارگردان هنری سری یاکوزا - نوبوآکی میتاکه (عکس نفر دوم از راست)
  • کارگردان سینمایی میان پرده های استودیو - دایسوکه فوکوگاوا (عکس نفر اول از راست)

ماسایوشی یوکویاما که به اسم مدیر تازه استودیو انتخاب شده، پیامی منتشر نموده و طی آن از آینده این استودیو و برنامه هایی که دارند صحبت نموده است. او اطمینان خاطر نموده که هواداران می توانند انتظار پیشرفت های بزرگ را از آینده مجموعه داشته باشند. یوکویاما در پیام خود نوشته است:

همان طور که می بینید، مدیر تازه استودیوی بازی های یاکوزا بعلاوه در پیام خود رسما و برای اولین بار ساخت دنباله بازی Yakuza: Like a Dragon را تأیید کرد. البته در پیام ژاپنی از این بازی به اسم یاکوزا 8 یاد شده است.

جدای این پیام، شخص توشیهیرو ناگوشی هم با چند جمله، جدایی خود را رسما از سگا اعلام نموده است:

تازهترین بازی استودیوی سازنده سری یاکوزا به نام Lost Judgment چند هفته پیش روی تمام پلتفرم ها عرضه شد و توانست بازخورد بسیار مثبتی دریافت کند. بازی های اصلی سری یاکوزا معمولا یک سال در میان عرضه می شوند و در نتیجه می توانیم انتظار داشته باشیم تا چند ماه آینده رونمایی یاکوزا 8 یا بهتر است بگوییم دنباله Yakuza: Like a Dragon را ببینیم.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1886

به "خالق سری یاکوزا سگا را ترک کرد؛ با تیم نو سازنده بازی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق سری یاکوزا سگا را ترک کرد؛ با تیم نو سازنده بازی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید