حفظ شانس وزنه زدن در المپیک با مهار وزنه 200 کیلوگرمی در سوئیس، سهراب مرادی به ترکیه می رود

به گزارش بانوی ایران، با ثبت رکورد ورودی 200 کیلوگرم برای سهراب مرادی، فدراسیون وزنه برداری و کادرفنی تیم ملی امیدوار است که قهرمان المپیک ریو با مهار وزنه ای سبک همچنان شانسش برای حضور در المپیک 2020 را حفظ کند.

حفظ شانس وزنه زدن در المپیک با مهار وزنه 200 کیلوگرمی در سوئیس، سهراب مرادی به ترکیه می رود

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، سهراب مرادی بعد از حضور در آلمان و وزنه زدن زیر نظر دکتر امینی و گروه پزشکی اش در مجموعه پزشکی هانوفر، راهی سوئیس شد تا در مسابقه گزینشی المپیک وزنه بزند.

او اگر در این رقابت ها اوت کند، شانس حضور در المپیک 2020 توکیو را به کل از دست خواهد داد. به همین دلیل با تدبیر دکتر امینی پزشک معالج این وزنه بردار و کادرفنی تیم ملی، برای سهراب مرادی رکورد ورودی 200 کیلوگرم به ثبت رسیده تا او با مهار وزنه ای سبک شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک ژاپن همچنان حفظ کند. امتیاز مجموع این رقابت ها برای سهراب مرادی اهمیت دارد.

میدان بعدی که برای کسب سهمیه المپیک پیش روی سهراب مرادی است، در مسابقات گزینشی ترکیه خواهد بود که یک ماه دیگر برگزار می گردد. در صورت حضور پیروز این وزنه بردار در رقابت امشب (شنبه)، ماه آینده سهراب مرادی به ترکیه خواهد رفت تا در راستا کسب سهمیه و امتیازات لازم گام برداشته باشد.

این در حالی است که اگر کیانوش رستمی دیگر مدعی دسته 96 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری در سوئیس وزنه هایش برای المپیک محاسبه نگردد، که تا این جای کار نیز این وزنه بردار با مخالفت فدراسیون جهانی برای ثبت رکوردش در این مسابقه، روبرو شده، او نیز عملا شانس تجربه المپیک سوم را از دست خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 516

به "حفظ شانس وزنه زدن در المپیک با مهار وزنه 200 کیلوگرمی در سوئیس، سهراب مرادی به ترکیه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ شانس وزنه زدن در المپیک با مهار وزنه 200 کیلوگرمی در سوئیس، سهراب مرادی به ترکیه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید