حضور در نمایشگاه کتاب تهران برای ناشر، نویسنده و مردم مغتنم است

به گزارش بانوی ایران، سید خلیل حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در مشهد با اشاره به نمایشگاه کتاب 1402 اضافه کرد: نمایشگاه کتاب بهانه ای است تا علاقه مندان کتاب از اقصی نقاط کشور گردهم جمع شوند، در مورد کتاب گفت گو نمایند، با تازه های نشر آشنا شوند و مجموعه این اتفاقات برای دوست داران کتاب مجذوب کننده و مبارک است.

حضور در نمایشگاه کتاب تهران برای ناشر، نویسنده و مردم مغتنم است

وی بعلاوه در مورد نمایشگاه مجازی کتاب توضیح داد: نمایشگاه مجازی برای افرادی که در دیگر شهرها هستند و دسترسی به تهران برای آن ها مشکل است، بسیار مفید است.

حسینی یادآور شد: به خاطر دارم همیشه در دوره های قبل برگزاری نمایشگاه ما در شهرستان ها با مشکل بلیت روبرو بودیم، حتی با وجود اینکه از یک ماه قبل در پی بلیت بودیم، باز هم با مشکل روبرو می شدیم.

این ویراستار و فعال فرهنگی گفت: نمایشگاه مجازی کتاب برای ما که در شهرستان ها هستیم امکان استفاده و بهره مندی از نمایشگاه را فراهم می نماید چراکه این گونه دیگر هزینه اقامت و بلیت رفت و آمد و.. را هم پرداخت نمی کنیم.

حسینی با اشاره به بعضی آسیب ها در مورد ادوار گذشته نمایشگاه کتاب نیز گفت: متاسفانه عوض شدن مکان نمایشگاه بین المللی کتاب که طی سال های گذشته چندین بار رخ داد بسیار ناراحت کننده بود و به خاطره جمعی افراد در محلی که سال ها نمایشگاه برپا بوده است آسیب زد.

وی ادامه داد: امیدوارم در سال های آینده امکانات بیشتری برای ناشران پیش بینی گردد تا ناشران شهرستانی و خصوصی با دغدغه کمتر امکان حضور در این رویداد مهم فرهنگی کشور را داشته باشند.

حسینی تاکید نمود: هرچه حمایت از ناشران خصوصی در قالب های مختلف مانند یارانه، مشارکت در هزینه های اسکان و تردد و حمل و نقل بیشتر گردد بدون تردید شاهد رونق بیشتر نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال های آینده خواهیم بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2285

به "حضور در نمایشگاه کتاب تهران برای ناشر، نویسنده و مردم مغتنم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در نمایشگاه کتاب تهران برای ناشر، نویسنده و مردم مغتنم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید