حسرت بزرگ طارمی با 2 پنالتی برای پورتو ، فرصت مهم آقای گلی از دست رفت

به گزارش بانوی ایران، تیم فوتبال پورتو در غیاب ستاره ایرانی خود به پیروزی مقابل سانتا کلارا دست پیدا کرد.

حسرت بزرگ طارمی با 2 پنالتی برای پورتو ، فرصت مهم آقای گلی از دست رفت

به گزارش خبرنگاران در چارچوب ملاقاتهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را بخاطر محرومیت در اختیار نداشت، از ساعت 23 شنبه شب در استادیوم دو دراگائو به مصاف تیم قعرنشین سانتا کلارا رفت.

مهدی طارمی که در هفته گذشته لیگ برتر پرتغال علاوه بر گلزنی و نمایش موثر در ترکیب پورتو مقابل بنفیکا صدرنشین، بخاطر دریافت کارت زرد 5 اخطاره شده بود، در ملاقات شنبه شب برابر سانتا کلارا حضور نداشت که همین اتفاق فرصت آقای گلی را هم مقابل تیم قعرنشین از او گرفت.

پورتو در شبی که طارمی را در خط حمله اش نمی دید، در نیمه اول ملاقات مقابل سانتا کلارا صاحب دو ضربه پنالتی شد که ماتئوس اوریبه اولین پنالتی را تبدیل به گل کرد، اما اوتاویو دومین ضربه را هدر داد.

در نیمه دوم هم هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند و در نهایت یاران طارمی در یک رقابت نزدیک و فرصت سوزی از روی نقطه پنالتی توانستند به رجحان 2 بر یک دست پیدا نمایند تا 67 امتیازی شوند و با توجه به شکست بنفیکا در این هفته، فاصله شان با صدر جدول را به 4 امتیاز کاهش دهند و امیدوارتر از همواره به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر پرتغال شوند.

ستاره ایرانی پورتو که پیش از همراه تیمش تجربه گلزنی در لیگ برتر پرتغال مقابل سانتا کلارا را نداشته و فقط یکبار در جام حذفی این کار را انجام داده بود، مجددا با غیبت در این مسابقه نتوانست در لیگ گلزنی کند تا فرصت مهم برای قرار گرفتن در صدر جدول رجحانن گلزنان را از دست بدهد.

طارمی در صورت عدم محرومیت و حضور مقابل سانتا کلارا و گل کردن هر دو پنالتی به دست آمده تیمش در این مسابقه و زدن یک گل دیگر، تعداد گل های این فصل خود را به عدد 17 می رساند و در کنار دو گلزن برتر دیگر در لیگ برتر پرتغال قرار می گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2275

به "حسرت بزرگ طارمی با 2 پنالتی برای پورتو ، فرصت مهم آقای گلی از دست رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسرت بزرگ طارمی با 2 پنالتی برای پورتو ، فرصت مهم آقای گلی از دست رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید