جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه اروپایی در منازل ایرانی

به گزارش بانوی ایران، هیچ جای شکی وجود ندارد که امروزه آشپزخانه به قلب منزل تبدیل شده بنابراین باید سعی کنید برترین ظاهر و بعلاوه برترین کارایی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. دکوراسیون آشپزخانه اروپایی این دو ویژگی را در بالاترین سطح به شما ارائه می دهد. در اروپا هر ساله مدهای جدیدی در طراحی داخلی روی کار می آیند که آشپزخانه هم از این قاعده مستثنی نیست. البته این مدها تقریبا چند سال طول می کشد تا به جاهایی خارج از اروپا مانند آمریکا راه پیدا کند به همین دلیل ممکن است اندازه تغییرات زیاد باشد.

جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه اروپایی در منازل ایرانی

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در حال حاضر بر اساس تحقیقاتی که به وسیله طراحان و شرکت های معماری داخلی در سفرهای اروپایی انجام داده اند تعدادی از داغ ترین مدلهای دکوراسیون آشپزخانه اروپایی برای سال 2016 و 2017 شناسایی شده است. عواملی از قبیل رنگ های لاکی مات، روکش های شیشه ای و گلاسی، شلف و کابینت های شناور و باز، چوب طبیعی، حضور عناصر فلزی مانند دستگیره های استیل یا لوسترهای فلزی و در نهایت طراحی داخلی مینیمال و کمینه گرا هم اکنون در اروپا هواداران بسیار زیادی دارد.

در آشپزخانه های اروپایی بسیاری از خانه دارها از کابینت های روی دیوار استفاده نمی نمایند. همانطور که در بالا گفتیم طراحی اروپایی امروزه به سمت دکوراسیون های مینیمال و ساده رفته است که یکی از برترین راه ها برای این کار هم نصب کردن شلف و قفسه باز بجای کابینت های بالایی یا همان کابینت های نصب شده روی دیوار است. این روش بخصوص در آشپزخانه های آپارتمانی با فضای کم و محدود بسیار خوب جواب می دهد زیرا فضای آشپزخانه را کاملا باز، آزاد و روشن نشان می دهد.

برای زیباسازی بیشتر بهتر است تا سقف آشپزخانه را کاشی کاری کنید و از عناصری مانند چوب و سنگ در دکوراسیون بهره ببرید، نصب کردن کابینت فقط در یک طبقه کار سختی است و باید برابر خواسته خود برای نصب کردن یک طبقه دیگر خودداری کنید اما مطمئن باشید بعداز انجام این کار و دیزاینی صحیح به انتخاب خود افتخار خواهید کرد بخصوص اگر آشپزخانه کوچکی در اختیار دارید. توجه داشته باشید که حتما از عناصر طبیعی شیک و لوکس مانند چوب طبیعی، فلز یا سنگ مرمر در قسمت های مختلف آشپزخانه مانند کابینت، روکابینتی، لوستر، کفپوش و میز اپن آشپزخانه بهره ببرید.

در دکوراسیون آشپزخانه اروپایی شلف و قفسه های باز می توانند بخوبی جای کابینت های دیواری را پر نمایند، البته این قفسه های برای ظروف غذاخوری مناسب نیستند مگر اینکه قبل از هر بار استفاده آنها را گردگیری کنید. برای ذخیره سازی لوازم هم شاید چندان بکارتان نیایند و تمام وسایل را در خود جای ندهند اما یک چیز به همه اینها می ارزد و آن جلوه زیبا و تاثیرگذاری است که در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می نمایند. تصور کنید پر کردن قفسه ها با ظروف رنگارنگ نگهداری ادویجات و گیاهان آپارتمانی سرسبز و تازه چه محیط انرژی بخش و شادی را برای آشپزی فراهم می نماید.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

البته یک راهکار برای آنهایی که نمی توانند نبود کابینت های دیواری را تحمل نمایند وجود دارد و آن قرار دادن کابینت فقط روی یک دیوار آشپزخانه است. کابینت ها را فقط بروی یک دیوار نصب کنید و سپس دیوار کناری را از کف تا سقف با کاشی های شیک بپوشانید. بنظر شخص بنده این نوع طراحی در آشپزخانه های ایرانی خیلی خوب جواب می دهد از آنجایی که آپارتمان ها فضای کوچکی برای آشپزخانه در نظر می گیرند و معمولا پنجره ای در آن وجود ندارد با این روش فضای باز و آزادتری در دکوراسیون ایجاد نموده اید.

مدل زیر بوضوح شکل و شمایل یک دکوراسیون آشپزخانه اروپایی مدرن را نشان می دهد، دیزاینی که بسیاری از شرکت های طراحی در سرتاسر جهان به آن روی آورده اند. همانطور که مشاهده می کنید کابینت ها فقط در قسمت پایینی قرار گرفته اند و خبری از کابینت های دیواری نیست، البته ارتفاع کابینت های زمینی مقداری بلند و عظیم تر است تا هم ظاهر زیباتری داشته باشد و هم فضای بیشتری برای ذخیره سازی لوازم فراهم کند. کابینت ها هم از چوب صد در صد طبیعی با رنگ طبیعی هستند و قفسه ای باز برای نگهداری ابزارآلات آشپزی هم در گوشه قرار گرفته است.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

منبع: اتاق
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1815

به "جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه اروپایی در منازل ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه اروپایی در منازل ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید