تشویق به سفر برای نجات گردشگری ، پرواز به سیسیل ایتالیا با نصف قیمت

به گزارش بانوی ایران، مقامات سیسیل در نظر دارند 50 درصد از هزینه شما را برای بازدید از جزیره، که مسلماً یکی از زیباترین مکان های روی کره زمین است، پرداخت نمایند. ایتالیا به دلیل شیوع گسترده کرونا در این کشور با زیان 1.2 میلیارد دلاری صنعت توریسم روبرو شده است. اقدامات ایمنی باعث آسیب شدید به اقتصاد سیسیل شده است، جایی که صنعت گردشگری با بیش از 15 میلیون بازدید نماینده سالانه از این ناحیه درآمد اصلی ساکنان به حساب می آید.

تشویق به سفر برای نجات گردشگری ، پرواز به سیسیل ایتالیا با نصف قیمت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

خبرنگاران - دولت ایتالیا با مقامات محلی برای بازگرداندن گردشگران همکاری میکند و 50 میلیون یورو (حدود 54 میلیون دلار) برای یاری صنعت گردشگری این جزیره اختصاص داده است. به گزارش تایمز، پرداخت نیمی از هرینه پرواز و یک سوم هزینه های هتل و بلیط های رایگان برای موزه ها و اماکن باستان شناسی اقداماتی هستند که مقامات محلی قصد دارند برای حضور دوباره گردشگران انجام دهند. انتظار می رود انتشار کوپن های تخفیف کمی بعد از سرانجام یافتن قرنطینه شروع گردد و در وب سایت رسمی گردشگری سیسیل در دسترس باشد.

نخست وزیر ایتالیا، جوزپه کنته هفته گذشته گفت که ایتالیا در روز 4 مه شاهد اتمام قرنطینه خواهد بود، بنابراین اگر آرزوی دیدن میدان مرمر طارمینا را دارید، شاید این یکی از بهترین زمان ها برای برنامه ریزی تعطیلات در سیسیل باشد.

منبع : matadornetwork

منبع: چمدان
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1001

به "تشویق به سفر برای نجات گردشگری ، پرواز به سیسیل ایتالیا با نصف قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشویق به سفر برای نجات گردشگری ، پرواز به سیسیل ایتالیا با نصف قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید