تشریح روند ارزیابی مدرسان علمی کاربردی استان تهران، اعلام نتایج تا سرانجام مرداد

به گزارش بانوی ایران، رییس دانشگاه جامع علمی کاربرد واحد استان تهران از شروع اجرای طرح ساماندهی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اطلاع داد و گفت: نتیجه نهایی این ارزیابی تا انتها مرداد ماه اعلام خواهد شد.

تشریح روند ارزیابی مدرسان علمی کاربردی استان تهران، اعلام نتایج تا سرانجام مرداد

به گزارش خبرنگاران، دکتر فرامرز اکرمی با اعلام این مطلب اظهار کرد : در راستای توانمندسازی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرای طرح ساماندهی مدرسان را در دستور کار خود قرار داده است، در واقع این طرح در کلیه واحدهای استانی دانشگاه در سراسر کشور از سال گذشته شروع شده و تا انتها مردادماه به نتیجه خواهد رسید

رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی تهران شرق در ادامه اضافه نمود: به منظور اجرایی کردن طرح فوق دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی تهران شرق در گام اول به مستندسازی و ارزیابی مدرسان این مرکز بر اساس چهار معیار مهارت های آموزشی، فعالیت های پژوهشی، سوابق علمی و اجرایی و مهارت های ارتباطی کرده است. در واقع برای انجام این کار، هماهنگی لازم طی اسفندماه گذشته با ارسال اطلاعیه هایی به مراکز آموزشی جهت اطلاع رسانی به مدرسان درخصوص مدارک مورد احتیاج و نحوه بارگذاری آن در سامانه مربوطه انجام شد تا نسبت به فراهم نمودن مدارک و کسب آمادگی لازم برای شرکت در مصاحبه های علمی اقدام کند.

وی توضیح داد: در تکمیل اقدامات فوق در اسفندماه 97 دو دوره کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه جذب مدرسان برای کارشناسان مراکز آموزشی نیز توسط واحد استانی تهران شرق با حضور بیش از 70 نفر از کارشناسان مراکز برگزار گردید. اما در گام دوم و در اواخر اسفندماه 97 تا اوایل اردیبهشت ماه 98 با همکاری حوزه های مرتبط ستادی دانشگاه دسترسی لازم برای مدرسان این واحد استانی جهت بارگذاری مدارک فراهم شد و اطلاع رسانی لازم به مدرسان برای بارگذاری مدارک در این سامانه به وسیله پیامک صورت پذیرفت.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق اضافه نمود : با توجه به این که بعضی از مدرسان در این بازه زمانی پیروز به ثبت کلیه مدارک خود نشدند، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه در سه نوبت دیگر نیز در اردیبشهت و خردادماه تمدید شد که در مجموع 3756 نفر از مدرسان این واحد استانی در این سامانه مدارک خود را به صورت الکترونیکی بارگذاری نمودند که مبنای مستندسازی در طرح ساماندهی قرار گرفته است .

دکتر اکرمی در ادامه اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه فوق حضور مدرسان در مصاحبه های علمی از دوم تیرماه شروع شده و با توجه به تعداد مدرسان هر رشته، زمان دقیق مصاحبه های علمی به وسیله پیامک به مدرسان اعلام می گردد. ضمن اینکه مدرسان دانشگاه علمی کاربردی واحد تهران شرق در صورت بروز مشکل در مراحل مختلف طرح ساماندهی می توانند به امور مدرسان واحد استان تهران شرق مراجعه نمایند.

دکتر اکرمی توضیح داد: تاکنون بیش از 300 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های مادر استان در مصاحبه علمی دعوت به همکاری شده اند تا ارزیابی علمی مدرسان این واحد استانی با کیفیت مطلوبی اجرا گردد همچنین تاکنون مصاحبه با بیش از دو هزار نفر از مدرسان این واحد استانی در کارگروه های مختلف اجرا شده است. همچنین مدرسانی که در وقت تنظیمی برای حضور و شرکت در مصاحبه به دلایل موجه حاضر نبوده اند نیز می توانند در بازه زمانی در نیم سال آینده تحصیلی این فرآیند را طی نمایند و نتایج این طرح پس از آنالیز در هیات اجرایی جذب واحد استان تهران شرق و دانشگاه یمتعاقبا اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 252

به "تشریح روند ارزیابی مدرسان علمی کاربردی استان تهران، اعلام نتایج تا سرانجام مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح روند ارزیابی مدرسان علمی کاربردی استان تهران، اعلام نتایج تا سرانجام مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید