بزرگترین ایونت بیوتی ایران

به گزارش بانوی ایران، جشن یک سالگی بلک دایموند

بلک دایموند لاین تازه آرایشی برند مای تولد یک سالگی خودرا در ایونتی باشکوه در حضور اینفلوئنسرهای مطرح ایران جشن گرفت.

بزرگترین ایونت بیوتی ایران

این برند در آذر 96 در گروه های محصولی رژلب و کرم پودرهای مات و معمولی، ریمل، پنکیک، کانسیلر و خط چشم لانچ گشت و با توجه به استقبال زیاد بانوان ایرانی، محققان R&D طی تلاش مداوم سبد محصولات را توسعه داده و امروزه با اضافه شدن پرایمر و مدادهای چشم ولی تعداد محصولات بلک دایموند به 82 قلم محصول رسیده است. لازم به ذکر است این محصولات بر اساس آخرین نوآوری های صنعت آرایشی در مجهزترین لابراتوار خاورمیانه و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه از آلمان، فرانسه و ایتالیا در کشور عزیزمان ایران تولیدشده است.

محصولات لاین بلک دایموند نیز همانند سایر محصولات برند مای دارای استانداردهای دنیای بوده و به دفعات به عنوان برترین برند و صادر کننده نمونه انتخاب و مفتخر به دریافت جایزه های گوناگون شده است. شایان ذکر است لاین بلک دایموند افتخار کسب استاندارد ISO 22716 که یکی از معتبرترین استانداردها در حوزه آرایشی بهداشتی است را دارد.

ایونت تولد یک سالگی بلک دایموند دریکی از رستوران های تهران و با دعوت از مشهورترین بلاگرهای ایرانی در 25 آذر برگزار شد. انتخاب و دعوت بلا گرها از طریق تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ و طی چند مرحله ارزیابی شاخصه های مختلف انجام گشت تا تاثیرگزاری لازم در فضای مجازی و نسل جوان را داشته باشد. ایونت نیز در فضای صمیمی به همراه سازه های مجذوب کننده در سطح استانداردهای اروپایی برگزار شد. برنامه ها، هدایا و فضاسازی تماماً با الگوبرداری از آخرین ایونت های برندهای آرایشی مطرح دنیا اجرا گشت.

[aparat id=a1dLA]منبع: اُکالا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1935

به "بزرگترین ایونت بیوتی ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "بزرگترین ایونت بیوتی ایران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین ایونت بیوتی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید