برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2019 تشریح شد

به گزارش بانوی ایران، برنامه های غرفه ایران در چهل و یکمین نمایشگاه گردشگری بین المللی تاپ ریزا در نشستی به میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران تشریح و جانمایی شرکت کنندگان انجام شد.

برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2019 تشریح شد

میراث آریا : در این نشست که در سالن کنفرانس کانون برگزار گشت، حاضران دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص راه های حضور هرچه بهتر در این دوره از نمایشگاه TOP RESA، مطرح کردند.

همچنین عبادرضا اسلامی، مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی برنامه های غرفه ایران را تشریح و بررسی کرد.

اسلامی در این نشست حضور در نمایشگاه های بین المللی گردشگری را گامی مؤثر در معرفی جاذبه ها و ظرفیت های منحصربه فرد کشورمان دانست و گفت: این دوره از نمایشگاه تاپ ریزا روز 9 مهر 98 با حضور 13 شرکت ایرانی فعال در حوزه گردشگری در محل Porte de versaille شهر پاریس آغاز به کار خواهد کرد.

به گفته مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی، آیتو تورز، ارگ جدید، آدینه تراول، ایرانیان سبط تور، پردیسان گشت، شیده شیراز، مارکوپولو، ایستا سفر ایرانیان، آفتاب کلوت، پارس مسافر شیراز، پرسیا توس مشهد، ناتورگه- کوژین و گردش، نمایندگان و شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه TOP RESA در سال 2019 هستند.

اسلامی از نمایشگاه تاپ ریزا به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای بازار گردشگری دنیا یادکرد و افزود: کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی همچون سال های گذشته به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجری برپایی غرفه کشورمان در چهل و یکمین نمایشگاه گردشگری بین المللی تاپ ریزا فرانسه است.

او گفت: از سوی غرفه ایران که حدود 110 مترمربع مساحت دارد، برنامه های متنوعی شامل ورک شاپ صنایع دستی، معرفی و عرضه سازهای ایرانی، نشست های تخصصی در سالن توکیو و پذیرایی از میهمانان با چای ایرانی در چایخانه، به صورت روزانه اجرا خواهد شد.

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی در ادامه به همکاری ماهنامه سفر برای معرفی و حضور هرچه بهتر ایران در این دوره از نمایشگاه اشاره و افزود: ویژه نامه مجله سفر به صورت دوزبانه (انگلیسی و فرانسوی) تهیه شده است و در نمایشگاه تاپ ریزا 2019 توزیع خواهد شد.

در پایان این نشست، محل قرارگیری هر شرکت در غرفه ایران با انجام قرعه کشی، مشخص و اعلام شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 335

به "برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2019 تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2019 تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید