برنامه ریزی برای افزایش دو میلیون نفری جهانگرد در منطقه ها آزاد

به گزارش بانوی ایران، حجت الله عبدالملکی در آیین امضای تفاهم نامۀ همکاری بین دبیرخانۀ شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژۀ مالی و بانک قرض الحسنه مهر ایران، اضافه کرد: به این منظور علاوه بر توسعه زیرساخت های گردشگری منطقه ها آزاد قرار است اعتبار و تسهیلاتی فراهم کنیم که همه اقشار بتوانند از این ظرفیت استفاده نمایند و تفاهم نامه امروز نیز در همین راستاست .

برنامه ریزی برای افزایش دو میلیون نفری جهانگرد در منطقه ها آزاد

وی گفت: وقتی توریست به منطقه ها آزاد سفر کند علاوه بر سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت بعلاوه با فعالیت های مالی و عمرانی دراین منطقه ها نیز آشنا خواهد شد زیرا هم اکنون کارهای بزرگی در حوزه عمرانی و مالی در این منطقه ها در حال اجرا است .

دبیر شورایعالی منطقه ها آزادتجاری ـ صنعتی و ویژه مالی اضافه نمود: براساس این تفاهم نامه سفر کارت طراحی خواهد شد که قابلیت های ویژه مانند تخفیف در استفاده از امکانات در منطقه ها آزاد اعمال گردد .

عبدالملکی، ارائه تسهیلات به توریستان را در راستای سیاست مردمی کردن منطقه ها آزاد توصیف کرد و گفت: یکی از سیاست های دبیرخانه آنست که منافع منطقه ها آزاد به همه مردم ایران برسد.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه وسعت منطقه ها آزاد 740 هزار هکتار است و 70 درصد کل ترانزیت دریایی به وسیله منطقه ها آزاد انجام می گردد اضافه نمود: توسعه توریستی در چارچوب مردمی سازی بسیار مهم است و حتما پیگیری خواهد شد .

ارائۀ مشاوره و خدمات مربوط به دریافت انواع تسهیلات قرض الحسنه به وسیله کسب وکار های فعال در حوزۀ توریستی و مسافرتی در منطقه ها آزاد و طراحی و صدور انواع کارت های بانکی و سفرکارت بانکی مورد احتیاج سازمان ها از جمله موارد تفاهم شده بین منطقه ها آزاد و بانک قرض الحسنه مهر ایران است .

منبع: گردشبان
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2258

به "برنامه ریزی برای افزایش دو میلیون نفری جهانگرد در منطقه ها آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای افزایش دو میلیون نفری جهانگرد در منطقه ها آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید