برف روبی و نمک پاشی 30 خودروی راهداری در محورهای شرق تهران

به گزارش بانوی ایران، محمدرضا زمانی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: 50 نفر نیروی راهدار به همراه 30 خودروی سبک ، نمیه سنگین و سنگین از ساعات اولیه بارش که عصر روز گذشته بود تا به این لحظه به صورت مستمر در حال برف روبی و نمکپاشی به جهت افزایش ایمنی کاربران راه هستند.

برف روبی و نمک پاشی 30 خودروی راهداری در محورهای شرق تهران

سرپرست اداره راهداری پردیس و رودهن گفت: با توجه به ادامه بارش ها از هم وطنان در خواست می گردد، از سفرهای غیر ضرور پرهیز نمایند.

وی گفت: رانندگان قبل از سفر از سلامت فنی خودرو اطمینان حاصل نمایند و سوخت کافی و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن و مواد خوراکی فاسد نشدنی همراه داشته باشند.

زمانی گفت: رانندگان قبل از اقدام به سفر به وسیله شماره 141 مرکز مدیریت راه ها و یا اپلیکیشن همراه 141 از وظعیت راستا و آب و هوا آگاه شوند و در صورت اعلام انسداد راستا از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به هیچ وجه از راستا اعلام شده تردد ننمایند.

سرپرست اداره راهداری پردیس و رودهن گفت: رانندگان به نکات و تذکرات همکاران راهداری و پلیس راه دقت لازم را داشته باشند، تا سفر ایمنی رو پیش رو داشته و شاهده بروز حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 134

به "برف روبی و نمک پاشی 30 خودروی راهداری در محورهای شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف روبی و نمک پاشی 30 خودروی راهداری در محورهای شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید