برخورد قانونی با شناورهای مسافری غیرمجاز در هرمزگان

به گزارش بانوی ایران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با شناورهای غیرمجازی که از مبادی غیررسمی مبادرت به جابه جایی مسافر به جزایر می نمایند، برخورد قانونی انجام می گردد.

برخورد قانونی با شناورهای مسافری غیرمجاز در هرمزگان

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران از هرمزگان، اله مراد عفیفی پور با اشاره به تصمیمات ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان مبنی بر محدودیت تردد به جزایر اضافه نمود: افراد سودجو بدون توجه به تصمیمات اتخاذ شده و رعایت نکردن کمترین الزامات بهداشتی و ایمنی به وسیله مبادی غیر رسمی و با شناورهای غیر مجاز مبادرت به جابه جایی مسافر به جزایر می نمایند.

وی گفت: بی توجهی به هشدارها و تداوم چنین اقدامات مجرمانه و غیرانسانی برخورد قانونی را به همراه داشته و افراد خاطی که به هر طریق چه دلالی و اخلالگری در نظام سلامت کشور و چه جابه جایی غیرقانونی مسافر که خود نمونه شاخص نقض قوانین و نادیده دریافت ضرورت و الزامات بهداشتی است، به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه نمود: از نیروهای دریابانی استان درخواست می کنیم همچون گذشته با نظارت از تداوم چنین اقدامات مجرمانه ای که سلامت و ایمنی افراد جامعه را به مخاطره می اندازد، جلوگیری نمایند.

عفیفی پور گفت: تصمیمات ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در هرمزگان پیرامون محدویت سفر به جزایر را حسب وظایف ملی، اجتماعی و بهداشتی در مقابه و جلوگیری از سرایت و انتشار این ویروس به جزایر بیان کرد و از هموطنان خواست به هیج عنوان از شناورهای غیرمجازی که بدون لوازم ایمنی و بهداشتی بوده و هیچ گونه ارتباط رادیویی و مخابراتی در مواجهه با شرایط اضطرار با مراکز جستجو و نجات دریایی استان ندارند، استفاده ننمایند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تمامی تعاونی های مسافری، گردشگری و لندینگ کرافتداران استان که در اجرای دستورالعمل ها و الزامات بهداشتی اهتمام ویژهای داشته اند، قدردانی کرد.

عفیفی پور اضافه نمود: به رغم اینکه نیمه دوم سال و بخصوص ماه های پایانی رونق فعالیت کاری تعاونی ها محسوب می گردد و محدودیت تردد در این مقطع زمانی خساراتی را متوجه تلاشگرانی نموده که از این طریق ارتزاق می نمایند، اما این تعاونی ها مشارکت در برنامه تدوین شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و ستاد مقابله با شیوع ویروس کووید 19 استان هرمزگان برای تامین سلامت هموطنان و برون رفت از شرایط بحران ارجح امور قرارداده و برای ریشه کنی و اقدامات کنترلی از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 877

به "برخورد قانونی با شناورهای مسافری غیرمجاز در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قانونی با شناورهای مسافری غیرمجاز در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید