با این ورزش ها موهایتان تقویت می شود

به گزارش بانوی ایران، شاید برایتان جالب باشد اما اگر موهای کم پشت و نازکی دارید، می توانید در خانه و انجام چند ورزش ساده موهایتان را تقویت و تحریک کنید.

با این ورزش ها موهایتان تقویت می شود

تقویت مو با ورزش یک راه حل موثر برای سلامت و شادابی موهای شما است. مو یکی از مهم ترین قسمت های بدن است که روی زیبایی بسیار تاثیر می گذارد. خانم ها همیشه از محصولات مراقبت مو با هزینه های گران استفاده کرده و گاهی نیز نتیجه مطلوب را نمی گیرند. همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه با انجام چند ورزش ساده در خانه موهایی زیبا داشته باشید.

تقویت مو با ورزش

چند تمرین برای تقویت مو وجود دارد که در این مطلب به این موارد می پردازیم.

تقویت مو با ورزش مثل گرم کردن پوست سر

برای تحریک کردن موها که باعث رشد آن نیز شود، باید جریان خود در سر وجود داشته باشد. ماساژ دادن بهترین راه برای تحریک موها است که به راحتی در خانه نیز می توان آن را انجام داد.

برای انجام این کار

  • دقیقاً از قسمت تاج سر خود شروع کنید و با انگشتان، پوست سر را به صورت حرکات دایره ای شکل ماساژ دهید.
  • ماساژ دادن را به کناره ها و پشت سر هم برسانید. 5 الی 10 دقیقه در روز این کار را انجام دهید.

همچنین می توانید تمرین های بدون دست هم انجام دهید که به صورت زیر است:

  • برای این تمرین لازم است ابروهایتان را به بالاترین حد ممکن بالا آورده و به مدت 2 دقیقه در این حالت باقی بمانید. حالا به حالت اولیه برگردید.
  • سپس ابروهایتان را به صورت خمیده به سمت بالا قرار داده و به مدت 2 دقیقه در این حالت باقی بمانید و سپس استراحت کنید.
  • دوباره ابروهایتان را لیفت کرده و به سمت بالا ببرید و به مدت 3 دقیقه در همین حالت باقی بمانید و دوباره به حالت اول برگردید.

همچنین می توانید از نوک انگشتانتان برای کشش پوست سر استفاده کنید. فقط کافی است که به سادگی انگشتانتان را روی پیشانی قرار دهید و آن را عقب و جلو ببرید. این تمرین جدا از تحریک رشد مو باعث ازبین بردن تنش و استرس هم خواهد شد.

تقویت مو با ورزش مثل تمرین های گردن

جالب است بدانید تمرین های گردن باعث رشد مو می شود. برای انجام این حرکات کافی است به آسانی حرکات عقب، جلو و پهلوبه پهلو داشته باشید که باعث کشش عضلات گردن می شود.

  • برای انجام این تمرینات باید صاف بایستید و دستانتان نباید مانند همیشه کنار بدن قرار بگیرد.
  • کمی سرتان را عقب جلو کنید و تا جایی که می توانید آن را از بدن دورتر کنید.
  • همین کار را برای اطراف گردن هم انجام دهید. 10 ثانیه برای هر طرف روش را تکرار کنید. با کشش عضلات گردن هرگونه تنش و فشار آزاد می شود، جریان خون بهبود پیدا می کند و نه تنها رشد مو را افزایش می دهد، بلکه باعث بهبود موهای آسیب دیده نیز خواهد شد.
پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی خبرنگاران مطلب با پوست این میوه مسائل پوستی تان رفع می شود را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2292

به "با این ورزش ها موهایتان تقویت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ورزش ها موهایتان تقویت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید