بازی Company of Heroes 3 به کنسول های نسل نهم می آید

به گزارش بانوی ایران، بازی گروهان قهرمانان 3 (Company of Heroes 3) چندی پیش معرفی گردید. همینطور اینکه اعلام شد که این بازی برای کامپیوترها به وسیله فروشگاه استیم (Steam) عرضه خواهد شد. به علت اینکه گروهان قهرمانان در سبک استراتژی است، از آن انتظار نمی رود که برای کنسول ها عرضه گردد. حال شرکت سازنده خلاف این موضوع را اثبات نموده است.

بازی Company of Heroes 3 به کنسول های نسل نهم می آید

شرکت سازنده این بازی رلیک (Relic) است. همینطور اینکه سگا (Sega) نیز ناشر آن است. حال سگا اعلام نموده که بازی گروهان قهرمانان 3 برای کنسول های بازی نسل نهم در کنار کامپیوتر عرضه خواهد شد. در اصل شرکت سازنده کوشش نموده تا بازی را برای کنترلر و کنسول های بازی نیز بهینه کند.

بازی گروهان قهرمانان 3 در تاریخ 4 اسفند (23 فوریه سال 2023) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. بحث اینجاست که نسخه کنسول این بازی در همان روز عرضه نخواهد شد. بلکه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این نسخه از بازی اعلام نشده است. با این حال در سال 2023 میلادی خواهد بود. دقت کنید که نسخه کنسولی این بازی محدود به نسل 9 بوده و کاربران نسل 8 نمی توانند از آن استفاده نمایند.

شرکت رلیک سابقه زیادی در ساخت عناوین استراتژی برای کامپیوتر دارد. با این حال با یک مخاطب محدود روبرو است. به همین علت این شرکت تصمیم گرفت تا نسخه کنسول این بازی را نیز عرضه کند. با این کار مخاطبان بیشتری داشته و بازی هواداران بیشتری پیدا می نماید. از طرفی با کاربران بیشتر، شرکت سازنده از بازی پشتیبانی بیشتری هم می نماید. البته این نکته گفتنی است که رلیک هنوز برنامه ای برای عرضه کراس پراگرشن (Cross Progression) یا کراس پلی (Cross play) ندارد.

شرکت رلیک با همکاری سگا تمام کوشش خود را نموده تا رابط کاربری بازی برای کنترلرها بهینه باشد. به همین علت بازیکنان می توانند تجربه خوبی را در کنسول ها داشته باشند. این رابط کاربری به طور کامل دوباره طراحی شده تا کنترلر را مد نظر داشته باشد. البته بازیکنان می توانند از کیبورد و موس نیز روی کنسول استفاده نمایند.

رلیک چندی پیش عرضه این بازی را به تأخیر انداخت. علت آن هم کار روی نسخه کنسولی نبود. بلکه نسخه کامپیوتر این بازی نیز احتیاج به بهبود زیادی داشته و به همین علت شرکت سازنده تصمیم گرفت تا یک بازی کامل را عرضه کند. نسخه کنسولی بازی برای مدت زیادی است که در حال ساخت بوده و به همین علت یک نسخه کامل خواهد بود. نکته جالب اینجاست که نسخه کنسولی بازی نیز از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد نمود. به همین علت یک نسخه ضعیف تر نیست.

منبع: Gematsu.com

ماوس پد هومرو مدل بازی company of heroes مدل A1237

15 %

54,000

46,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

26,985,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

10,600,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2219

به "بازی Company of Heroes 3 به کنسول های نسل نهم می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Company of Heroes 3 به کنسول های نسل نهم می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید