ایجاد 775 شغل در بخش کشاورزی شهرستان قزوین

به گزارش بانوی ایران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از اشتغالزایی 775 نفر از ابتدای امسال تا به امروز و تحقق 82 درصدی از سهمیه اشتغال ابلاغ شده به این شهرستان در بخش کشاورزی خبر داد.

ایجاد 775 شغل در بخش کشاورزی شهرستان قزوین

به گزارش خبرنگاران از قزوین، سعید صالحی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: سهمیه اشتغال سال جاری شهرستان قزوین 921 نفر بوده که از ابتدای سال جاری تا کنون اطلاعات 775 نفر از بهره برداران شاغل در بخش کشاورزی در سامانه رصد ملی اشتغال ثبت شده است.

صالحی افزود: بیشتر اشتغال های ایجاد شده در بخش زراعت بوده و رسته های باغبانی، دامپروری و شیلات در رده های بعدی تعداد اشتغال قرار دارند.

او افزود: با توجه به استقبال قابل توجه به مشاغل خانگی در این شهرستان تا به امروز بیش از 230 فقره مجوز برای رسته های مختلف شغلی صادر شده و همانند سال های گذشته، متقاضیان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه به بانک های عامل معرفی شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین در ادامه گفت: مقدار تسهیلات مشاغل خانگی ارایه شده به متقاضیان بخش کشاورزی در این شهرستان طی سال جاری 9 میلیارد ریال بوده و 27 نفر از واجدین شرایط پس از راستی آزمایی به کارگروه اشتغال استان معرفی شده اند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1955

به "ایجاد 775 شغل در بخش کشاورزی شهرستان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 775 شغل در بخش کشاورزی شهرستان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید