انتشار مشخصات کلیدی گوشی iQOO Z6 Pro 5G

به گزارش بانوی ایران، گوشی iQOO Z6 Pro 5G قرار است به زودی در بازار های هند عرضه گردد، اما هم اکنون پیش از عرضه رسمی، مشخصات این دستگاه افشا شده است.

انتشار مشخصات کلیدی گوشی iQOO Z6 Pro 5G

به گزارش خبرنگاران، شرکت iQOO ماه گذشته، گوشی iQOO Z6 5G را در بازار هند عرضه کرد. این برند قبلاً اعلام نموده بود که مدل پرو از گوشی iQOO Z6 5G را نیز در تاریخ 27 آوریل (هفتم اردیبهشت) روانه بازار های هند خواهد نمود. اما اکنون پیش از راه اندازی، وبسایت آمازون هند برای این دستگاه یک میکروسایت ایجاد نموده که در آن بعضی از معینات کلیدی مدل پرو را فاش می نماید.

چنان که می دانید میکروسایت ها، وبسایت های کوچکی هستند که به طور مجزا از آدرس اصلی برند ساخته می شوند. میکروسایت ها تأثیر مهمی در بازاریابی دارند. با توجه به این که میکروسایت ها جدای از وبسایت اصلی برند هستند، امکان ارائه خدمات متفاوت، متنوع و مجذوب کننده در آن ها بیشتر است. این در حالی وبسایت اصلی معمولا در یک چارچوب خاص و نسبتا ثابت ارائه می گردد.

معینات iQOO Z6 Pro 5G

به گفته این میکروسایت، iQOO Z6 Pro 5G دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی FullHD AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز، حداکثر روشنایی 1300 نیت و گواهی +HDR10 خواهد بود.

این گوشی دارای یک تراشه اسنپدراگون 778G است. این تراشه با سه پیکربندی حافظه جفت می گردد. رم این دستگاه دارای ظرفیت 6، 8 یا 12 گیگابایت خواهد بود. این دستگاه بعلاوه قابلیت افزایش رم مجازی تا 4 گیگابایت برای مدل های 8 و 12 گیگابایت رم و 2 گیگابایت برای مدل 6 گیگابایت رم را ارائه می دهد. این گوشی به وسیله یک سیستم خنک کننده مایع VC خنک می گردد. برند iQOO ادعا نموده که این سیستم خنک کننده پیشرفته دمای CPU را تا 12 درجه سانتی گراد کاهش می دهد. مساحت خنک کننده مایع 32923 میلی متر مربع و ناحیه اتاق بخار 2100 میلی متر مربع خواهد بود.

این دستگاه دارای یک موتور خطی محور Z برای ایجاد لرزش در بازی های 4 بعدی است. انرژی این گوشی به وسیله یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 66 واتی تامین می گردد.

برای ایجاد تجربه عکاسی دلخواه، گوشی iQOO Z6 Pro 5G دارای تنظیمات دوربین سه گانه با یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی با یک لنز فوق عریض و واحد های ماکرو تقویت خواهد شد.

به غیر از این اطلاعات نو، گزارش های قبلی نشان داده است که دوربین های دوم و سوم این دستگاه یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و جک هدفون 3.5 میلی متری ندارد.

قیمت iQOO Z6 Pro 5G

گوشی iQOO Z6 Pro 5G به عنوان سریع ترین گوشی هوشمند با قیمت کمتر از 25000 روپیه (معادل 327 دلار) به بازار عرضه می گردد. البته قیمت دقیق گوشی هنوز معین نیست و ما فقط می توانیم محدوده قیمت گوشی را تایید کنیم. قیمت دقیق و رسمی این دستگاه در رویداد 27 آوریل (هفتم اردیبهشت) معرفی خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2111

به "انتشار مشخصات کلیدی گوشی iQOO Z6 Pro 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار مشخصات کلیدی گوشی iQOO Z6 Pro 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید