ادعای عجیب عزیزی خادم؛ از بحرین که برگشتم به طور مفصل درباره تیم ملی با مردم صحبت می کنم!

به گزارش بانوی ایران، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران تا به حال در چنین شرایط سخت و دشواری هم از بُعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین المللی نبوده است.

ادعای عجیب عزیزی خادم؛ از بحرین که برگشتم به طور مفصل درباره تیم ملی با مردم صحبت می کنم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برای همراهی تیم ملی ایران به بحرین سفر کرد. او در مصاحبه ای با سایت فدراسیون فوتبال به چند نکته اشاره کرد که در زیر می خوانید:

*فدراسیون فوتبال فراجناحی و فراتر از سیاست است و صرفاً در جهت منافع ملی گام برمی دارد. ما از هرگونه رفتار جانبدارانه پرهیز کرده و برای شادی ملت عزیز ایران تلاش می کنیم. در واقع همه این موارد را در کنار وظایف مدیریتی خود برعهده داریم.

*فدراسیون الهام بخش وحدت ملی و وحدت آفرینی است. بر همین اساس توکل ما به خداوند بوده و توسل ما به مقربین الهی و دعای خیر مردم است. انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی برای شادی قلب مردم مثال زدنی است.

*تیم ملی از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار گرفته است. فوتبال ایران تا به حال در چنین شرایط سخت و دشواری هم از بُعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین المللی نبوده است. فصل حاضر فصل عبور از بحران بوده و رویکرد فدراسیون تعاملی و هم افزایی است.

*یک ایران، یک ملت، یک هدف؛ تیم ملی محبوب در ایران و سربلند در آسیا بوده و عبور از روزمرگی و موفقیت های موقتی، دستیابی به مرحله موفقیت های پایدار و مستمر از اهداف بزرگ ما است.

*وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی و امیدآفرینی است. فدراسیون فوتبال مملو از انگیزه بوده و واقع گرا وعملگرا است. حرکت در جهت درست با برنامه ریزی مناسب از مهمترین برنامه های مان است که به آن می پردازیم. بعد از بازی ها، درباره مسائل، چالش ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم عزیز کشورم صحبت می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1731

به "ادعای عجیب عزیزی خادم؛ از بحرین که برگشتم به طور مفصل درباره تیم ملی با مردم صحبت می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب عزیزی خادم؛ از بحرین که برگشتم به طور مفصل درباره تیم ملی با مردم صحبت می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید