احداث مدرسه در مناطق محروم مرزی توسط خیرین و قهرمانان کشتی

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، این مدارس با یاری های مردمی در روستاهای عباس آباد، شهرک حاجی و سیاه خوله در مرحله ساخت یا طراحی است و امکان حضور جمعی از دانش آموزان در دوره دبستان و یا ادامه تحصیل در دوره دبیرستان را فراهم می نماید.

احداث مدرسه در مناطق محروم مرزی توسط خیرین و قهرمانان کشتی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

امیر توکلیان، کمیل قاسمی و مرتضی علیزاده از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور به نمایندگی از موسسه خیرین خادمین علی ابن ابیطالب (ع) جهت بازدید از مدارس درحال ساخت در روستاهای مرزی شهرستان صالح آباد در منطقه سه مرز(ایران،افغانستان، ترکمنستان) حاضر شدند و از مراحل ساخت این مدارس بازدید کردند.

همچنین این گروه، نسبت به توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در بعضی از روستاهای مرزی اقدام کردند و از طرف دیگر شرایط اجرای طرح درآمد خانوار به وسیله پرداخت حق الزحمه به بانوان روستایی، در ازای انجام طرح های مختلف سوزن دوزی پیگیری شد.

بعضی کشتی گیران و چهره های مطرح ورزش همچون رسول خادم، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، احسان لشکری، امیر توکلیان، علی اصغر بذری، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، عزت الله اکبری، مهدی برائتی، مصطفی علیزاده، سجاد گنج زاده، بهمن عسکری، نجمه خدمتی، نیلوفر اردلان، میمنت قاسم آبادی به همراه پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون در این اقدامات خیرخواهانه در استان هایی سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان و مناطق محروم اطراف تهران شرکت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1219

به "احداث مدرسه در مناطق محروم مرزی توسط خیرین و قهرمانان کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث مدرسه در مناطق محروم مرزی توسط خیرین و قهرمانان کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید