آبنمای سنگی، تحولی در دکوراسیون محوطه ساختمان

به گزارش بانوی ایران، خبرگزاری خبرنگاران- سنگ ها از قدیم الایام تا الان به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی به شمار می فرایند و به علت استحکام بسیار بالای این نعمت خدادادی، در بخش های متعددی می توان از آنها استفاده نمود. سنگ ها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و با توجه به کاربرد خود می توانید یکی از برترین ها را خریداری نمایید. بعضی سنگ ها پس از انجام فرآوری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند اما بعضی از آنها را می توان همانگونه که استخراج شده مورد استفاده قرار داد. در هنگام خرید سنگ باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که از جمله مهمترین آنها می توان به کیفیت و جنس سنگ اشاره نمود. سنگ هایی که تخلخل زیادی دارند معمولا برای بخش هایی مناسب هستند که استحکام در آنها مورد مهمی نیست و سنگ های مستحکم برای بخش هایی از ساختمان به کار می فرایند که تردد بر روی آنها انجام گرفته و یا تحت تاثیر عوامل محیطی قرار می گیرند. در این محتوا می خواهیم: لاشه سنگ، آبنما و سنگ نما را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با ما باشید:

آبنمای سنگی، تحولی در دکوراسیون محوطه ساختمان

سنگ لاشه چیست؟

سنگ لاشه تا چندی پیش کمتر مورد توجه قرار می گرفت اما امروزه به علت قیمت بالای سیمان شاهد استفاده مکرر از این نوع سنگ ها هستیم. سنگ های لاشه پس از استخراج بدون هیچگونه تغییری مورد استفاده قرار می گیرند و چنانچه سنگ لاشه ها در کارگاه های سنگ سازی تراش داده شوند دیگر از نوع سنگ های لاشه نخواهند بود. البته در این صورت سنگ های به دست آمده با عنوان لاشه سنگ قواره شناخته می شوند و از این سنگ ها در راه پله، کفپوش و دیوار چینی استفاده می گردد. سنگ های لاشه استحکام بسیار بالایی دارند و ساخت دیوار و بخش های مختلف ساختمان زیبایی بی نظیری ایجاد خواهد نمود که تا قبل از ساخت شاید تصورش را هم نکرده باشید. لاشه سنگ ها را می توان برای پی ریزی ساختمان ها نیز استفاده کرد و این امر باعث صرفه جویی چشمگیری در مقدار هزینه های ساختمان سازی خواهد شد.

خرید سنگ لاشه

به نظر شما برای خرید سنگ لاشه از چه روش هایی می توان اقدام کرد؟ مراکز متعددی اقدام به فروش انواع اقسام سنگ های مختلف کرده اند که هر یک از این مراکز ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. خرید اینترنتی سنگ به عنوان برترین و راحت ترین راه شناخته می گردد و با یک جستجو ساده مراکز اینترنتی متعددی را مشاهده خواهید کرد که اقدام به ارائه سنگ های مختلف کرده اند. شرکت ما به عنوان یکی از برترین ها در این زمینه شناخته می گردد که می توانید انواع اقسام سنگ های مختلف را از آن بخرید. یکی از مزیت های خرید از این مرکز، ارائه باکیفیت ترین سنگ ها و ارسال به تمام نقاط کشور است به گونه ای که پس از خرید، سنگ خریداری شده را در محل مشخص شده تحویل خواهید گرفت. کارشناسان شرکت ما نیز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان هستند و به همین علت خواهید توانست پس از اخذ هدایت های لازم نسبت به خرید اقدام کنید.

آبنما و کاربردهای آن

آبنما یکی از سازه های زیبایی است که می توان از آن در بخش های مختلف ساختمان استفاده نمود. بعضی آبنما ها برای فضای بیرون ساختمان به کار می فرایند و بعضی از آبنما ها را می توان در فضای داخلی ادارات و ساختمان ها نیز استفاده کرد. آبنما ها در انواع اقسام مدل ها و مقدار های مختلف ارائه شده اند که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. آبنما ها با استفاده از سنگ های مختلف فراوری می شوند و به علت پیش ساخته بودن آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، برترین آبنما را در محل مورد نظر خود پیاده کنید. آبنما ها همانطور که از نام آنها پیداست با وسیله یک پمپ، آب را به گردش درمی آورند و در تمامی اوقات شاهد شرشر آب در آن خواهیم بود. آبنماها را می توان از سنگ های مختلفی ساخت که بعضی از آنها طی فرآیند های مختلف تراشکاری شده و بسیار شکیل هستند. انتخاب آبنما بستگی به شما داشته و می توانید متناسب با سایر بخش های ساختمان برترین مورد را بخرید.

کیفیت آبنما

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید آبنما باید به آن توجه داشته باشید را می توان کیفیت آن دانست. آبنما ها به وسیله مراکز متعددی فراوری می شوند اما توجه کردن به بعضی نکات در هنگام ساخت آبنما باعث افزایش کارایی آن شده و طول عمر آن را نیز افزایش خواهد داد. کارشناسان شرکت ما با تجربه ای که در این زمینه دارند برترین قیمت آبنما ها را روانه بازار کرده اند.

سنگ نما

نمای ساختمان به عنوان تاثیرگذارترین مورد در زیبایی ساختمان به شمار می رود و در انتخاب سنگ نما باید به بخش های مختلف ساختمان و هماهنگی سنگ انتخابی خود نیز دقت داشته باشید. تراورتن به عنوان یکی از برترین انتخاب ها برای نمای ساختمان به شمار می رود چرا که با یک ساختار یکپارچه، نمایی بسیار زیبا برایتان به ارمغان خواهد آورد. سنگ های تراورتن در انواع رنگ های مختلف به بازار عرضه شده اند و از این رو امکان انتخاب رنگ آن نیز به صورت اختصاصی وجود دارد. البته امکان استفاده از سنگ های مرمر و گرانیت نیز برای نمای ساختمان وجود دارد.

قیمت سنگ نما

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. در رابطه با قیمت سنگ نما نمی توان به رقم دقیقی اشاره کرد چرا که قیمت سنگ نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین آنها مربوط به جنس سنگ انتخابی شما می گردد. سنگ های تراورتن نسبت به سایر سنگ ها قیمت ارزان تری دارند و به همین علت امروزه شاهد استفاده مکرر از این سنگ ها برای نمای ساختمان هستیم. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه سنگ های مختلف با نازلترین مقدار قیمت ها کرده و تنها علت آن مربوط به فروش سنگ به صورت از فراوری به مصرف می گردد.

برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1971

به "آبنمای سنگی، تحولی در دکوراسیون محوطه ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبنمای سنگی، تحولی در دکوراسیون محوطه ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید