گردهمایی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 دانشگاه یزد

به گزارش بانوی ایران، گردهمایی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 دانشگاه یزد با هدف رصد و شناسایی توانمندی و پتانسیل های دانش آموختگان برگزار می گردد.

گردهمایی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 دانشگاه یزد

به گزارش خبرنگاران، سید مجید میررکنی مدیر عامل انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد با اعلام خبر برگزاری این گردهمایی به همت این انجمن در شانزدهم آبان ماه سال جاری در تالار جلیل شاهی این دانشگاه، هدف از برگزاری این گردهمایی را رصد دانشجویان به منظور شناسایی توانمندی های آنها و ایجاد یک رابطه متقابل بین دانش آموختگان و دانشگاه عنوان نمود.

به گفته وی، برگزاری گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه یزد در ادوار گذشته نیز صورت گرفته ولی به صورت دانشکده ای و گروهی بوده است.

میررکنی اضافه کرد: انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد برای اولین بار برگزار نماینده همایشی خواهد بود که تمام دانش آموختگان دهه های 70 و 80 از تمام دانشکده ها و گروه های دانشگاه بتوانند در آن حضور داشته باشند.

این مسئول اعلام کرد: خاطره گویی به منظور زنده کردن فضایی که دانش آموختگان و استادان پیشکسوتی که در آن دوره حضور داشتند، طرح یادمانه با هدف جمع آوری خاطرات، عکس ها و فیلم های دانش آموختگان و راه اندازی بازارچه، بخشی از برنامه های این گردهمایی خواهد بود.

میررکنی در خاتمه نیز یادآور شد: دانش آموختگان علاقه مند برای شرکت در این گردهم آیی می توانند از 25 مهرماه تا دهم آبانماه جهت ثبت اطلاعات خود به کانال انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد در تلگرام به آدرس alumniyazd@ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 487

به "گردهمایی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 دانشگاه یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 دانشگاه یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید