کو: اپل در آیپد ایر تازه از نمایشگر اولد استفاده نخواهد کرد

به گزارش بانوی ایران، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در تازهترین گزارش خود نوشته که اپل به علت نگرانی های مربوط به هزینه و کیفیت، برای نسل تازه آیپد ایر از نمایشگر اولد استفاده نخواهد کرد. در همین زمینه چند روز قبل گزارشی مبنی بر استفاده نشدن از نمایشگر اولد ساخت سامسونگ برای نسل تازه آیپد ایر منتشر شد.

کو: اپل در آیپد ایر تازه از نمایشگر اولد استفاده نخواهد کرد

طی ماه های گذشته گزارش های مختلفی درباره احتمال بهره گیری آیپد ایر نو از نمایشگر اولد مطرح شده است اما به نظر می رسد مدیران اپل در نهایت این برنامه ها را کنار گذاشته اند و در عوض آیپد ایر در سال 2022 بار دیگر با نمایشگر LCD راهی بازار خواهد شد. در حال حاضر هیچ کدام از مدل های آیپد از نمایشگر اولد بهره نمی برند ولی در امسال مدل 12.9 اینچی آیپد پرو همراه با نمایشگر mini-LED راهی بازار شد.

بر اساس شایعه های منتشر شده، اپل برای نسل نو مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک پرو هم از نمایشگر mini-LED استفاده نموده است. آقای کو قبلا گفته بود که در سال 2022 مدل 11 اینچی آیپد پرو هم همراه با نمایشگر mini-LED به دست کاربران می رسد و در گزارش امروز خود بار دیگر این موضوع را تأیید نموده است.

این افشاگر مدعی شده که اپل همچنان به تحقیق درباره فناوری های مربوط به نمایشگر سری آیپد ادامه خواهد داد ولی در این زمینه جزئیات خاصی مطرح نشده است. در حال حاضر به نظر می رسد اپل تمرکز خود را به بهره گیری از نمایشگرهای mini-LED معطوف نموده و به غیر از سری مک بوک پرو، احتمالا سری مک بوک ایر هم در سال 2022 با چنین نمایشگری معرفی خواهند شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1872

به "کو: اپل در آیپد ایر تازه از نمایشگر اولد استفاده نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کو: اپل در آیپد ایر تازه از نمایشگر اولد استفاده نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید