ژست گرفتن عجیب گربه وحشی جلوی دوربین، فیلم

به گزارش بانوی ایران، دوربین های تله ای در استان متحده که برای درک زندگی تابستانی گرگ ها جای گذاری شده اند، توانستند تصاویر شگفت انگیزی را از یک سیاه گوش کانادایی ثبت نمایند.

ژست گرفتن عجیب گربه وحشی جلوی دوربین، فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و به نقل از زومیت، پروژه وویجر وولف (Woyageurs Wolf)، برنامه ای مطالعاتی است که درباره اکولوژی تابستانی گرگ ها در ناحیه جنگلی زیست بوم بزرگ وویجر (GVE) در مینه سوتا پژوهش می نماید. تیم پروژه 350 دوربین تله ای را در منطقه قرار داده است تا از گرگ ها و شمار زیادی از سایر گونه های جنگلی فیلم برداری نمایند.

محققان به تازگی فیلمی را در صفحه فیسبوک خود به اشتراک گذاشته اند که به نظر می رسد یک سیاه گوش را درحال ژست گرفتن برای دوربین تله ای نصب شده در شبه جزیره کابتوگاما در پارک جنگلی وویجر نشان می دهد.

تام گیبل، محقق پروژه وویجر وولف، شرح داد که فیلم برداری از سیاه گوش در چنین لحظه زیبایی نیازمند خوش شانسی های متعدد است. نه تنها سیاه گوش باید در موقعیت مناسب می نشست، بلکه نورپردازی باید مطلوب می بود و جنگل های شمالی نیز به منظور افزایش زیبایی صحنه باید در پس زمینه قرار می گرفتند. این عناصر سرزنده با هم ترکیب شدند تا تصویری واقعاً چشمگیر خلق نمایند.

چهار گونه سیاه گوش در سراسر دنیا وجود دارد: گربه دم کوتاه (Lynx rufus)، سیاه گوش اوراسیایی (Lynx lynx); سیاه گوش ایبری (Lynx pardinus) و سیاه گوش کانادایی (Lynx canadensis) که همان گونه شکارشده در قاب دوربین است.

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 مرداد 1403 بروزرسانی: 22 مرداد 1403 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2362

به "ژست گرفتن عجیب گربه وحشی جلوی دوربین، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژست گرفتن عجیب گربه وحشی جلوی دوربین، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید