پیشنهاد تبدیل آذربایجان شرقی به هاب منطقه ای تجارت صنایع دستی

به گزارش بانوی ایران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت بالای صنایع دستی در استان آذربایجان شرقی، پیشنهاد تبدیل این استان را به هاب منطقه ای تجارت صنایع دستی عنوان نمود.

پیشنهاد تبدیل آذربایجان شرقی به هاب منطقه ای تجارت صنایع دستی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار در نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی که صبح امروز سه شنبه 14 آبان در تالار موزه آذربایجان برگزار گردید، گفت: بازاریابی و فروش صنایع دستی با توجه به شرایط مالی کشور و لزوم تکیه بر توان داخلی به منظور ایجاد رونق مالی در اولویت ­های معاونت صنایع دستی استان قرار گرفته و این نشست به منظور آشنایی هنرمندان استان با شیوه های بسته بندی و بازاریابی به منظور تجاری سازی و افزایش قابلیت درآمدزایی حوزه صنایع دستی برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم شناسایی بازارهای هدف صنایع دستی اضافه کرد: هنرمندان استان با الگو دریافت از چندین نمونه پیروز برندسازی صنایع دستی در استان، نسبت به ثبت برند اختصاصی خود و حضور در نمایشگاه های صنایع دستی در بازارهای هدف به ویژه کشورهای همسایه اقدام نمایند و جهت خود را در زمینه تجاری سازی تولیداتشان هموار نمایند.

او توضیح داد: آمادگی داریم تا با همکاری انجمن بازاریابی شمال غرب به هنرمندان استان، مشاوره هایی را در زمینه بسته بندی های تخصصی صنایع دستی ارائه کنیم.

فرشاد به آفرین معاون صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه این نشست گفت: از مسائل عمده حوزه صنایع دستی آگاهی داریم و به همین دلیل به دنبال راهکارهایی برای برطرف آنها هستیم، این نشست­ نیز برای برطرف یکی از اصلی ترین مسائل حوزه صنایع دستی یعنی بسته بندی برگزار گردیده است.

در ادامه این نشست محمد فاریابی عضو هیئت علمی بازاریابی دانشگاه تبریز، علی نوری زاده پژوهشگر و هنرمند حوزه صنایع دستی و رضا زمانی طراح و مجری تخصصی بسته بندی صنایع دستی در این زمینه دیدگاه های خود را مطرح کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 548

به "پیشنهاد تبدیل آذربایجان شرقی به هاب منطقه ای تجارت صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تبدیل آذربایجان شرقی به هاب منطقه ای تجارت صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید