پرسپولیس 4 - الشحانیه صفر، بودیمیر پاس گل داد، علیپور درخشید

به گزارش بانوی ایران، بودیمیر مهاجم تازه و ارد پرسپولیس در نیمه دوم به میدان رفت و ضمن یک پاس گل برای علیپور یک بار هم تیر دروازه حریف را لرزاند.

پرسپولیس 4 - الشحانیه صفر، بودیمیر پاس گل داد، علیپور درخشید

پرسپولیس در دومین بازی تدارکاتی اش در اردوی قطر با 4 گل الشحانیه را شکست داد که گل های این بازی توسط سیامک نعمتی، علی علیپور (2گل) و سروش رفیعی به ثمر رسید.

در این بازی برانکو تیمش را با ترکیب بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، شایان مصلح، امید عالیشاه، مهدی شریفی، سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، علی علیپور و مهدی شیری به میدان فرستاد.

در دقیقه 26 روی توپ ارسال از جناح راست، سیامک نعمتی در محوطه جریمه سمت چپ، توپ را کنترل کرد و با یک ضربه بغل پای دقیق گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

در دقیقه 45 مهدی شریفی از سمت راست حرکتی را شروع و با یک ارسال زیبا، علی علیپور را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر دیدنی او دومین گل پرسپولیس را رقم زد.

پرسپولیس در نیمه دوم با دو تغییر وارد زمین شد. کمال کامیابی نیا جای خودش را به بودیمیر داد که با شماره 91 در زمین حضور یافت. همچنین محمد نادری هم به جای شجاع خلیل زاده وارد زمین شد.

در دقیقه 51 بودیمیر با یک پاس پشت پا، علی علیپور را صاحب موقعیت کرد که ضربه دیدنی علیپور دومین گل او و سومین گل پرسپولیس را رقم زد.

در دقیقه 56 سروش رفیعی از فاصله حدود 25 متری با یک شلیک زیبا، چهارمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 65 آدام همتی به جای مهدی شریفی و امین اسدی به جای علی علیپور وارد زمین شدند. در دقیقه 71 نیز سعید کریمی به جای سروش رفیعی برای پرسپولیس به زمین آمد. در دقیقه 78 محمد احسان حسینی به جای امید عالیشاه وارد زمین شد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 136

به "پرسپولیس 4 - الشحانیه صفر، بودیمیر پاس گل داد، علیپور درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 4 - الشحانیه صفر، بودیمیر پاس گل داد، علیپور درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید