هواپیما های مسافربری روسیه به پرواز از حریم هوایی ایران ادامه می دهند

به گزارش بانوی ایران، آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه بیان کرد خطوط هوایی این کشور می توانند به پرواز در آسمان ایران ادامه دهند.

هواپیما های مسافربری روسیه به پرواز از حریم هوایی ایران ادامه می دهند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه سه شنبه گفت که خطوط هوایی این کشور به پرواز از حریم هوایی ایران ادامه می دهند.

به نوشته خبرگزاری تاس در این بیانیه آمده است: خطوط هوایی روسیه با رعایت توصیه های امنیتی آژانس حمل و نقل هوایی فدرال از جمله اصلاح جهت ها و برنامه های پروازی، از حریم هوایی ایران استفاده می نمایند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که خدمه هواپیما های روسی حین پرواز در حریم هوایی ایران هیچگونه عوامل منفی در امر کنترل حریم هوایی این کشور مشاهده نکردند.

در این پیغام بر رصد اوضاع و صدور توصیه های امنیتی بیشتر در صورت لزوم تأکید شده است.

به دنبال سرنگونی یک فروند هواپیمای اوکراینی در نزدیک تهران در چهارشنبه گذشته به دلیل فضای پرتنش حاکم بر منطقه و اشتباه عامل انسانی، آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه به مدت یک روز به خطوط هوایی این کشور توصیه کرد از پرواز در حریم هوایی ایران، عراق و خلیج فارس و دریای عمان خودداری نمایند.

روسیا، پوبدا، اس-7 و آزور ایر از جمله شرکت های هوایی روسیه هستند که از حریم هوایی ایران پرواز می نمایند و خطوط هوایی ایرفلوت نیز پرواز های مستقیم به تهران را دارد.

یک نماینده مجلس روسیه نیز در روز های گذشته تاکید نمود ایران با پذیرش اشتباه در قضیه هواپیمای اوکراینی از خود عقلانیت و هوشمندی نشان داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 676

به "هواپیما های مسافربری روسیه به پرواز از حریم هوایی ایران ادامه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیما های مسافربری روسیه به پرواز از حریم هوایی ایران ادامه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید