هفت راه حل برای افزایش قیمت خانه

به گزارش بانوی ایران، وقتی پای تغییرات یا بازسازی داخل خانه در میان باشد، اغلب ما نمی دانیم از کجا آغاز کنیم. به خصوص اگر این تغییرات در راستای افزایش قیمت و ارزش خانه باشد. ما هفت راه حل برای افزایش قیمت خانه را به شما معرفی می کنیم که به بسیاری از صاحبخانه ها، در فروش خانه یاری نموده.

هفت راه حل برای افزایش قیمت خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

1-به روزرسانی آشپزخانه

پرکاربردترین اتاق هر خانه، آشپزخانه است. این اتاق آماده پذیرش هرگونه تغییر کوچک و عظیم است. از تعویض دستگیره کشو یا قفسه گرفته، تا بازسازی کامل کفپوش، تعویض تجهیزات اصلی و کانترها. اگر به فکر تعویض وسایل برقی آشپزخانه هستید، سعی کنید مدل هایی که برچسب مصرف بهینه در انرژی دارند را پیدا کنید. زمان فروش خانه، خواهید دید که این مساله تا چه اندازه برای خریدار اهمیت دارد.

2- به روزرسانی سرویس بهداشتی در هفت راه حل برای افزایش قیمت خانه

بعد از آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، دومین اتاق پرمصرف در خانه است. پس باید به ظاهر آن اهمیت بدهید. با نورپردازی مناسب، چیدمان مناسب، شیرآلات مرغوب، و رنگ آمیزی زیبا، ظاهر این اتاق را متحول و خریداران را شگفت زده کنید.

3- یک توالت یا سرویس بهداشتی کامل به خانه اضافه کنید.

وجود یک حمام یا سرویس بهداشتی ثانوی در خانه، ارزش ملک شما را بین 80 تا 130 درصد افزایش می دهد. اما نباید به هر قیمتی این کار را بکنید! نباید فراموش کنید که این حمام ثانوی، نباید فضای اتاق خواب را اشغال کند. قربانی کردن فضای اتاق خواب برای ساخت حمام ثانوی، از قیمت خانه شما کم می نماید. اما اگر یک فضای اضافی و بی استفاده دارید، مثلا یک جای خالی زیر پلکان، در این کار درنگ نکنید.

4- ایوان یا تراس بسازید.

این مورد، یکی ازهفت راه حل برای افزایش قیمت خانه است. چون کل فضای حیاط خلوت را به خود اختصاص نمی دهد. خریدارانی که عاشق سرگرمی و میزبانی از مهمان هستند، و علاقه چندانی به باغبانی و باغچه کاری ندارند، قطعا از داشتن چنین حیاطی استقبال می نمایند.

5- به نمای ساختمان و ورودی خانه توجه کنید.

همه ما دوست داریم خانه مان، بهترین نما را از خیابان داشته باشد. برای ارتقای این بخش از خانه، راه های زیادی وجود دارد. رنگ آمیزی نمای ساختمان ، ایجاد یک راه سنگی زیبا، کاشتن گل و گیاه، نصب یک صندوق پستی جذاب، یا نو نوار کردن درب ورودی، ثابت می نماید شما به ظاهر خانه خود اهمیت می دهید. نباید فراموش کنید ظاهر و نمای ساختمان، مثل اولین برخورد شما با یک فرد جدید است. همه ما می دانیم برخورد اولیه چقدر مهم است. نمای خانه، بیانگر سلیقه و زیبایی شناسی شما، و انعکاسی از دکوراسیون داخل خانه است. پس برایش وقت بگذارید واز هفت راه حل برای افزایش قیمت خانه میتواند باشد.

6- امروزی رفتار کنید.

دیگر زمان سقف های پفکی و فرش های عظیم گذشته. الان وقت کفپوش های چوبی (یا شبه چوب) و سقف های صاف و صیقلی است. اگر به فکر تغییر کفپوش خانه هستید، فرش را فراموش کنید و یک پوشش طبیعی تر انتخاب کنید. فراوری و نصب فرش و موکت، با حجم زیادی از مواد شیمیایی همراه است. این محصولات همچنین حاوی گرد و غبارهای آلرژی زایی هستند که برای خریداران امروزی چندان جالب نیست. امروزه یکی از هفت راه حل برای افزایش قیمت خانه استفاده از کفپوش های چوبی است.

7- خانه را نصفه کاره رها نکنید.

تصور کنید وجود یک انباری یا اتاق زیرشیروانی تکمیل شده، چه تاثیری در فروش خانه خواهد گذاشت. یک انباری یا زیرزمین کثیف و غیرقابل استفاده، اتاقی است که خریدار باید بابتش پول بدهد ولی هرگز نمی تواند از آن بهره ببرد. اما اگر به زیرزمین خانه دستی بکشید و آن را مثل روز اولش کنید، می توانید از آن به عنوان اتاق خواب، حمام یا حتی نشیمن بهره ببرید.

تبدیل اتاق زیرشیروانی به اتاق خواب هم از مواردی است که نظر خریدار را جلب نموده و از هفت راه حل برای افزایش قیمت خانه است.

منبع: contemporist

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 976

به "هفت راه حل برای افزایش قیمت خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت راه حل برای افزایش قیمت خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید