هفت اقلیم در خرداد

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران ، بر اساس اعلام دبیرخانه دهمین جایزه داستان هفت اقلیم داوری آثار ارسالی به این جایزه به مراحل پایانی خود رسیده و اسامی نامزدهای شرکت کننده در دو بخش داستان کوتاه و رمان طی هفته آینده اعلام خواهد شد.

هفت اقلیم در خرداد

دهمین دوره جایزه داستان هفت اقلیم به آنالیز آثار منتشرشده در سال 98 می پردازد. سال گذشته اهدای جوایز برگزیدگان سال 99 به هاطر همه گیری کرونا به تاخیر افتاد و دوره جدیدی جایزه هم کمی دیرتر برگزار می گردد.

داوری دهمین دوره جایزه داستان هفت اقلیم را در بخش رمان صمد طاهری، احمد آرام و رضا زنگی آبادی و در بخش داستان کوتاه علی خدایی، فرشته احمدی و محمد حسینی به عهده دارند.

این جایزه امیدوار است بتواند در اواخر خرداد ماه امسال مراسم اختتامیه دهمین دوره را برگزار کند.

جایزه داستان هفت اقلیم در سال 1388 به عنوان یک جایزه مستقل با حضور عده ای از نویسندگان ایران فعالیت خود را شروع کرد و پس از فعالیت در طی ادوار گذشته امسال به دهمین دوره فعالیت خود رسیده است. خواب با چشمان باز نوشته ندا کاووسی فر، آتش به اختیار نوشته محمدرضا بایرامی، بودای رستوران گردباد نوشته حامد حبیبی، تاول نوشته مهدی افروزمنش، ناتمامی نوشته زهرا عبدی و کتاب خم نوشته علیرضا سیف الدینی از جمله برگزیدگان این جایزه در طی دوره های گذشته بوده اند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1736

به "هفت اقلیم در خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت اقلیم در خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید