نگرانی دانیلو از احتمال مصدوم شدن دوباره نیمار

به گزارش بانوی ایران، نیمار، ستاره خط حمله تیم ملی برزیل در اولین بازی این تیم در جام جهانی 2022 برابر صربستان با تکل بازیکن حریف مصدوم شد.

نگرانی دانیلو از احتمال مصدوم شدن دوباره نیمار

دانیلو، هم تیمی نیمار شرایط او را ضمناً تایید این که مچ پایش کمی متورم شده خوب دانست.

او در مصاحبه با روزنامه مارکا اظهار نگرانی کرد که این دست خطا ها در ادامه بازی های جام جهانی تکرار شوند و اظهار امیدواری کرد که داوران به طور مناسب عمل نمایند و نسبت به تکل ها برخورد جدی تری داشته باشند.

برزیل جام جهانی 2022 را خوب آغاز کرد. مردان تیته با نتیجه دو بر صفر صربستان را شکست دادند، اما همه چیز برای آن ها خوب تمام نشد. این تیم گوش به زنگ سرنوشت مصدومیت نیمار که زنگ خطر را برای برزیلی ها به صدا در آورد است.

دانیلو که آغاز نماینده بازی بود نسبت به بازی خشنی که برزیلی ها با آن روبرو شدند ناراضی بود و هشدار داد که چنین مساله ای ممکن است در آینده برای تیم برزیل بد تمام گردد. او گفت: ما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ بیایید امیدوار باشیم که آن ها به فکر محافظت از بازیکنانی که واقعا در کار با توپ خوب هستند باشند. ما باید برای چنین شرایطی آماده باشیم.

مدافع برزیل تاکید نمود که بازیکنان برزیل در رختکن در این مورد صحبت نموده اند. او بیان داشت: ما گفته ایم که برای حضور در این بازی ها باید از نظر روحی قوی باشیم.

او درباره شرایط نیمار گفت که مچ پایش مشکل پیدا نموده است. او شرح داد: در حال حاضر مچ پای نیمار کمی متورم است. دانیلو گفت مطمئن است او در ادامه مسابقات مشکل جدی پیدا نخوهد کرد

دانیلو اظهار داشت: نیمار واقعا برای ما مهم است، امیدواریم که مساله اش جدی نباشد.

دانیلو در این مصاحبه در پی پیروزی هفت بر صفر تیم ملی اسپانیا در اولین بازی اش در جام برابر کاستاریکا، سطح فعلی تیم اسپانیا را تحسین کرد. او گفت: آن ها تیم فوق العاده ای هستند، با بازیکنانی بسیار تکنیکی و سریع. اسپانیا، اسپانیا است و من مطمئن هستم که آن ها در این رقابت ها هم چنان جلو خواهند رفت. آیا آن ها شانس شان نسبت به برزیل برای بردن جام بیش تر یا کم تر است؟ تمام چیزی که می گویم این است که آن ها یک تیم بزرگ هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2211

به "نگرانی دانیلو از احتمال مصدوم شدن دوباره نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی دانیلو از احتمال مصدوم شدن دوباره نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید