نمایندگان بدمینتون کشورمان به هند، نپال و مالزی سفر می نمایند

به گزارش بانوی ایران، جهت حضور در کمپ (AOP) و حضور در مسابقات بین المللی بدمینتون آقایی و جباری به هند، نپال و مالزی سفر می نمایند.

نمایندگان بدمینتون کشورمان به هند، نپال و مالزی سفر می نمایند

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ثریا آقایی و امیر جباری دو ملی پوش بدمینتون کشورمان به منظور شرکت در مسابقات بین المللی بدمینتون هند و نپال و همچنین کمپ پیشرفته بدمینتون آسیا (AOP) در مالزی، امشب تهران را به مقصد دهلی ترک خواهند کرد.

ثریا آقایی و امیر جاری در روزهای هفتم لغایت یازدهم آذر ماه جاری در مسابقات بین المللی بدمینتون هند شرکت خواهند کرد. این دو ملی پوش سپس برای شرکت در مسابقات بین المللی بدمینتون نپال، هند را به مقصد نپال ترک می نمایند. مسابقات بین المللی بدمینتون نپال در روزهای سیزدهم لغایت هفدهم آذر ماه جاری در این کشور برگزار خواهد شد. بعد از آن این دو بدمینتون باز نپال را به مقصد کشور مالزی جهت شرکت در کمپ پیشرفته بدمینتون آسیا (AOP) ترک خواهند کرد.

مهران شهبازی نیز دیگر ملی پوش بدمینتون کشورمان به منظور شرکت در کمپ پیشرفته بدمینتون آسیا (AOP) در روز بیست و یکم آذر ماه جاری تهران را به مقصد مالزی ترک خواهد نمود تا به جمع ملی پوش بدمینتون کشورمان در شهر کوالالامپور ملحق گردد.

کمپ پیشرفته بدمینتون آسیا (AOP) در روزهای هجدهم آذر تا دوم دی ماه امسال در شهر کوالالامپور مالزی برپا می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 493

به "نمایندگان بدمینتون کشورمان به هند، نپال و مالزی سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان بدمینتون کشورمان به هند، نپال و مالزی سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید