نخستین پردیس سینمایی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش بانوی ایران، نخستین پردیس سینمایی چهارمحال و بختیاری و دومین کافه سینمای رو باز کشور عصر روز سه شنبه با حضور مجید نظری معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی در شهرکرد گشایش یافت.

نخستین پردیس سینمایی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران - چهار محال و بختیاری، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش این پردیس سینمایی گفت: با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا موجب تاخیر در بازسازی سینما بهمن شهرکرد و تبدیل آن به پردیس سینمایی شد اما با کوشش مجموعه مدیریتی استان و همکاری مسوولان کشوری در این زمینه این پردیس با چهار سالن مسقف و یک سالن رو باز پذیرای علاقه مندان به هنر سینما می باشد.

زیرساخت های فرهنگی در شان مردم استان نیست

مجید نظری نبود سالن سینما در دیگر شهرستان های استان را به عنوان یکی از نقایص زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری دانست و اضافه کرد: زیرساخت های هنری و فرهنگی در چهارمحال و بختیاری متناسب با جمعیت و نیازهای آن نیست و ضروری است اختصاص اعتبارات عمرانی این حوزه با نگاه ویژه تری دنبال گردد.

ساخت پردیس سینمائی با اعتباری بالغ بر بیش 60 میلیارد ریال

لازم به ذکر است برای ایجاد این پردیس سینمایی بیش از 60 میلیارد ریال هزینه شده است که ظرفیت یکی از چهار سالن این پردیس 220 نفر و سه سالن دیگر حدود 60 نفر است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1710

به "نخستین پردیس سینمایی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین پردیس سینمایی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید