نامزد ریاست باشگاه بارسلونا: نیمار؟ بازیکنی که از بارسا شکایت نموده را برنمی گردانم

به گزارش بانوی ایران، یکی از نامزدهای اصلی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام نمود که در صورت تصدی این پست تلاشی برای برگرداندن نیمار به نوکمپ نخواهد کرد.

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا: نیمار؟ بازیکنی که از بارسا شکایت نموده را برنمی گردانم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت، ویکتور فونت یکی از کاندیداهای دوره بعدی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اظهار داشت اگر او جانشین خوسپ ماریا بارتومئو گردد، نیمار را به نوکمپ بازنخواهد گرداند.

با توجه به انتشار اخباری مبنی بر اینکه نیمار قصد ندارد قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کند و به همین دلیل هم قیمت او با ورود به فصل آخر قراردادش کاهش پیدا خواهد نمود، شایعه بازگشت او به بارسلونا مطرح شده است. فونت اما می گوید اگر او رئیس بارسلونا گردد، نیمار را به این تیم برنمی گرداند.

فونت که یکی از مدعیان اصلی پیروزی در انتخابات ریاست بارسلونا در روز 24 ماه ژانویه سال 2021 است، گفت: اساساً نیمار در برنامه های من جایی ندارد. به دلیل شرایط اقتصادی باشگاه و دلایلی دیگر مانند شکایتی که او علیه باشگاه تنظیم نموده و ترک بارسلونا در شرایطی حساس در فاصله چند روز به شروع فصل من قصد برگرداندن او را ندارم. نیمار شاید از نظر فنی و ورزشی به کار تیم بیاید، اما از نظر اقتصادی و دیگر جنبه های سازمانی مناسب باشگاه نیست.

نیمار اخیراً بار دیگر پرونده شکایتش از باشگاه بارسلونا را به خاطر نپرداختن حق و حقوق او از جمله رقمی که در قراردادش با این تیم به عنوان پاداش وفاداری در نظر گرفته شده بود، به جریان انداخته و این در حالی است که باشگاه زیر بار نمی رود و معتقد است شیوه جدایی بازیکن برزیلی به گونه ای بوده که به او پاداش وفاداری تعلق نمی گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1365

به "نامزد ریاست باشگاه بارسلونا: نیمار؟ بازیکنی که از بارسا شکایت نموده را برنمی گردانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزد ریاست باشگاه بارسلونا: نیمار؟ بازیکنی که از بارسا شکایت نموده را برنمی گردانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید