موضوع: کوله پشتی دانشجویی چه فرقی با بقیه کوله ها دارد؟

به گزارش بانوی ایران، در بین انواع کوله پشتی هایی که در بازار وجود دارد می توان به کوله پشتی دانشجویی اشاره نمود. همان طور که می دانید هر کوله برای شرایط خاصی طراحی شده است و نمی توان از یک کوله پشتی مجلسی برای دوران مدرسه یا دانشجویی استفاده کرد. کوله پشتی طراحی شده برای دانشجویان دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده تا این قشر از افراد جامعه بتوانند در هنگام استفاده از کوله پشتی احساس راحتی بیشتری داشته باشند.همچنین کوله پشتی ها در برندهای مختلفی به بازار عرضه میشوند که کیفیت و کارایی های متفاوتی دارند از جمله کوله پشتی های دلسی، فیرو، کترپیلار، دیوتر و برندهای بسیار دیگری که موجود می باشند.

موضوع: کوله پشتی دانشجویی چه فرقی با بقیه کوله ها دارد؟

کوله پشتی دانشجویی دارای استانداردهای مخصوص به خود است و به دلیل حمل زیاد به گونه ای طراحی شده است که فشار کمتری به ناحیه کمر و گردن وارد کند. اگر شما قصد خرید کوله پشتی دانشجویی را دارید یا می خواهید تفاوت آن را با بقیه کوله ها بدانید بهتر است تا خاتمه ما را همراهی کنید.

کوله پشتی دانشجویی چه فرقی با بقیه کوله ها دارد

قطعاً تمامی دانشجویان به یک کوله پشتی مناسب احتیاج دارند تا بتوانند وسایل مورد احتیاج خود را بین جهت دانشگاه و منزل حمل نمایند. کوله پشتی دانشجویی باید دارای ویژگی های استاندارد و اصولی باشد تا در درازمدت باعث آسیب رساندن به فرد نگردد. این نوع کوله پشتی ها به دلیل این که در طول روز به صورت مکرر حمل می گردد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

بعضی از ویژگی های کلیدی موجود در کوله پشتی دانشجویی باعث متمایز شدن این نوع کوله ها از سایر مدل ها شده است. ما در ادامه به مهم ترین ویژگی های کلیدی کوله پشتی دانشجویی اشاره خواهیم داشت:

· جا دار بودن کوله پشتی

یکی از ویژگی های کلیدی که در هنگام انتخاب و خرید کوله پشتی دانشجویی باید به آن توجه گردد جا دار بودن آن است. معمولاً دانشجویان رشته های مختلف، لپ تاپ و وسایل زیادی را با خود حمل می نمایند. وجود جیب ها و محفظه های زیاد باعث می گردد تا بتوان وسایل مورد احتیاج را با نظم خاصی درون کوله پشتی قرار گرفته است. وجود جیب های مختلف در کوله دانشجویی باعث دسترسی آسان به وسایل موجود در کوله می گردد که این امر حائز اهمیت است.

یک کوله دانشجویی مناسب باید به گونه ای طراحی شده باشد که دارای جای کافی برای قرار دادن وسایل مورد احتیاج فرد باشد. وجود محفظه های مختلف که به صورت اصولی طراحی شده باشد می تواند وزن کوله را به صورت متعادل بر روی بدن دانشجو تنظیم کند که این امر برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بدن فرد مؤثر است.

· بند کوله پشتی دانشجویی

یکی از مواردی که باعث متمایز شدن کوله پشتی دانشجویی با سایر کوله ها می گردد بند استفاده شده در کوله است. به صورت معمول در کوله پشتی دانشجویی بند کوله، ضخیم و پهن است تا فشار کمتری به شانه های فرد وارد گردد که این امر به نوبه خود باعث حمل آسان تر وسایل و لوازم درون کوله می گردد. به دلیل اینکه دانشجویان در طول روز از کوله زیاد استفاده می نمایند بهتر است بندهای آن از نوع لایه نرم و بالشتک مانند باشد.

توجه کردن به تنظیم بندهای کوله می تواند باعث گردد تا میزان فشار وارد شده به بدن در کمترین حالت خود قرار داشته باشد. در واقع کوله پشتی مناسب است که بتوان بندهای آن را متناسب با قد و وزن خود تنظیم کرد.

· محل ویژه برای نگهداری لپ تاپ

یکی از وسایلی که مورد احتیاج دانشجویان بوده و بسیاری از افراد آن را حمل می نمایند، لپ تاپ است. از جمله ویژگی های کلیدی و متمایزی که کوله پشتی دانشجویی باید آن را داشته باشد محل مخصوص برای نگهداری لپ تاپ بوده تا دانشجو بتواند به راحتی آن را حمل کند. به صورت کلی کوله دانشجویی یک مکان مناسب و محفظه امن برای قرارگیری لپ تاپ داشته که دارای 2 لایه ضربه گیر بوده که می تواند از لپ تاپ شما در مقابل ضربه جلوگیری کند. اگر قصد خرید یک کوله پشتی مناسب دانشجویی را دارید بهتر است به این ویژگی مهم توجه کنید.

· وجود جیب های آهنربایی

وجود جیب های مگنتی می تواند برای باز و بسته شدن سریع کوله پشتی دانشجویی بسیار مؤثر باشد. در واقع در عین حرکت، زمانی که می خواهید لوازمی را از کوله برداشته یا چیزی را درون کوله قرار دهید استفاده از این گونه جیب ها می تواند بسیار مؤثر باشد. وجود جیب های آهنربایی این امکان را به شما می دهد که بتوانید پرکاربردترین وسایل خود را درون آن قرار دهید تا دسترسی آسانی به آن داشته باشید.

· وجود زیپ قفل دار در کوله پشتی

بسیاری از دانشجویان نگران وسایل درون کوله خود هستند چرا که قطعاً وسایل ارزشمندی را با خود حمل می نمایند. این افراد می توانند به دنبال کوله پشتی هایی باشند که دارای زیپ های قفل دار است. وجود کوله پشتی هایی که دارای زیپ های رمزی بوده باعث می گردد تا خیال این گونه افراد از حمل وسایل با ارزش خود راحت باشد.

· توجه به کوله پشتی ضد آب

یکی از موارد مهم در هنگام انتخاب کوله پشتی دانشجویی ضد آب بودن آن است. در روزهای بارانی به دلیل حمل وسایل الکترونیکی، بهتر است به دنبال کوله پشتی ضد آب باشید تا لوازم درون کوله خیس نگردد. وجود کیسه ضد آب در کوله باعث می گردد تا تمامی قسمت های کوله پشتی به صورت امن پوشش داده گردد و مانع از نفوذ آب به درون کوله گردد.

· توجه به کیفیت و دوام کوله

شما به عنوان یک دانشجوی نمونه، بهتر است به دنبال انتخاب یک کوله پشتی بادوام و با کیفیت باشید چرا که در طول دوران دانشجویی لوازم مهم و با ارزشی را حمل می کنید. بهتر است یک کوله پشتی مناسب تهیه کنید تا سالیان سال بتوانید از آن بهره ببرید و خیالتان از بابت خراب یا پاره شدن کوله پشتی راحت باشد.

سخن پایانی

همان طور که می دانید دانشجویان برای حمل وسایل مورد احتیاج خود به یک کوله پشتی دانشجویی مناسب احتیاج دارند. موارد ذکر شده در بالا نشان می دهد که کوله پشتی دانشجویی باید علاوه بر داشتن ویژگی های مناسب یک کوله استاندارد، از بعضی از ویژگی های کلیدی نیز برخوردار باشد تا به عنوان یک کوله مناسب قلمداد گردد.

برای اطلاع از قیمت ساک و چمدان و کوله پشتی های دلسی ، می توانید اینجا کلیک کنید و یا از سایت ایران دلسی بازدید نمایید.

www.irandelsey.ir

منبع: مجله سفر
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1115

به "موضوع: کوله پشتی دانشجویی چه فرقی با بقیه کوله ها دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "موضوع: کوله پشتی دانشجویی چه فرقی با بقیه کوله ها دارد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوع: کوله پشتی دانشجویی چه فرقی با بقیه کوله ها دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید