مسائل به روزرسانی در گوشی وان پلاس 6 و 6T

به گزارش بانوی ایران، دو گوشی وان پلاس 6 و وان پلاس 6T بالاخره جدیدترین نسخه بتا اندروید Q را دریافت کردند اما اساسا آیا انجام این به روزرسانی درست است؟

مسائل به روزرسانی در گوشی وان پلاس 6 و 6T

هر زمان که صحبت از به روزرسانی می گردد بسیاری از افراد سعی می نمایند به سرعت گوشی های خود را به روز رسانی نمایند. درواقع همه تصور می نمایند که اگر این کار را انجام ندهند از غافله عقب خواهند ماند اما پرسش این است که آیا واقعا همواره به روزرسانی ها ایمن هستند و انجام به روزرسانی ضروری است؟

بعضی از به روزرسانی ها با نقص هایی همراه می شوند و بعضی دیگر نیز به علت مسائل امنیتی احتیاج به پچ های امنیتی دارند با این وجود تعداد افرادی که معتقدند باید به سرت گوشی خود را به روزرسانی نمایند کم نیست. گوشی های وان پلاس 6 و وان پلاسT6 نیز در شرایطی از نسخه جدید اندروید Q برخوردار شده اند که این به روزرسانی با مسائل و نواقصی همراه است. برای مثال وقتی این به روزرسانی را انجام می دهید با این نوع مسائل روبرو خواهید شد:

-تماس اضطراری کار نمی کند

-VoLTE پیشرفته کار نمی کند

-گستردگی صفحه نمایش کار نمی کند

-مسائل مربوط به سازگاری برنامه ها به درستی کار نمی کند

افزون بر همه این ها محتمل است این نسخه جدید با اشکالاتی امنیتی نیز همراه باشد و در نتیجه توصیه می گردد به جای نصب نسخه آزمایشی اندروید Q تا نسخه جدید و رسمی(غیر آزمایشی) شکیبا باشید.،انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 234

به "مسائل به روزرسانی در گوشی وان پلاس 6 و 6T" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل به روزرسانی در گوشی وان پلاس 6 و 6T"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید