مسابقات جهانی کشتی جوانان ناشنوا ـ ترکیه، 6 برد و 4 باخت برای نمایندگان ایران

به گزارش بانوی ایران، رقابت های جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان در رده سنی جوانان با شش پیروزی و چهار شکست برای نمایندگان کشورمان شروع شد.

مسابقات جهانی کشتی جوانان ناشنوا ـ ترکیه، 6 برد و 4 باخت برای نمایندگان ایران

بهترین تجربه سفر را با کمترین قیمت تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان دنیا در بخش جوانان امروز (شنبه) در استانبول ترکیه شروع شد و نمایندگان کشورمان مقابل حریفان قرار گرفتند.

علی وطن پرست در وزن 55 کیلوگرم در دور اول مقابل کشتی گیر قزاقستان باخت، ولی در دور دوم مقابل ورزشکار اوکراین با نتیجه 8 بر صفر به رجحان رسید.

مصطفی یحیایی در وزن 60 کیلوگرم در اولین بازی مقابل حریف بلاروس خود با نتیجه 12 بر 4 به رجحان رسید. یحیایی در دور دوم هم با نتیجه 15 بر 7 حریف قرقیزستانی را از پیشِ رو برداشت.

مجتبی مالک آبادی هم در وزن 63 کیلوگرم در دور اول مقابل کشتی گیر روسیه تن به شکست داد، ولی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر از سد کشتی گیر اوکراینی گذشت. او در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل کشتی گیر قرقیزستانی به رجحان رسید.

امروز بعلاوه در وزن 67 کیلوگرم، شهاب رحیمی در دور اول با ضربه فنی به نماینده آذربایجان باخت. عرفان عبدغیور هم در وزن 72 کیلوگرم با ضربه فنی بازی را به حریف آذربایجانی واگذار کرد.

امیرمحمد قلی نیا هم در وزن 87 کیلوگرم در دور اول با ضربه فنی مقابل کشتی گیر قزاقستان پیروز شد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1763

به "مسابقات جهانی کشتی جوانان ناشنوا ـ ترکیه، 6 برد و 4 باخت برای نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات جهانی کشتی جوانان ناشنوا ـ ترکیه، 6 برد و 4 باخت برای نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید